Vieni jais džiaugėsi, kiti piktinosi, visgi pareigūnai viliasi, kad trikojai užtikrins saugumą ir vairavimo kultūrą Lietuvos keliuose.
Pokalbis apie trikojų poveikį vairuotojams Lietuvos keliuose – su žurnalo „Auto Bild Lietuva“ redaktorius Vitoldas Milius.
Kauno pareigūnai visą savaitgalį tikrino, kaip vairuotojai laikosi kelių eismo taisyklių ir pamatė, kad „kelių ereliai“ toliau siautėja. Kodėl jų nemažėja? Ir kaip priversti vairuotojus laikytis taisyklių? Gal trikojai padės?
Amžinas klausimas, nes trikojų jau yra, jie veikia, pareigūnai dirba papildomą darbą, rodydami visą tai socialiniuose tinkluose: ką pagavo, kokiais greičiais vairuotojai važiavo.
Bet matyti, kad to yra maža. Mažai vietų (kur stovi trikojai, – red.) ir tai vairuotojų nebaugina. Nuolat vyksta diskusijos, kad gal baudos yra per mažos.
Bet baudos juk jau didelės?
Baudos turbūt yra toks dalykas, kaip ir pinigų svoris: vienam daug, kitam mažai. Tai tiem, kurie vairuoja geresnius modelius, galbūt tos baudos nėra didelės.
Tai vieno vaisto čia turbūt nėra.
Bet kad važiuojančių greitai ir važiuojančių greičiau, negu galima, yra daugybė, tai čia nereikia būti jokiu specialistu ir ekspertu, kad tai pasakytum.
Jūs manote, kad reikėtų griežtinti bausmes? Ar jos jau pakankamai griežtos?
Nemanau, kad tai galėtų būti vaistas. Galbūt ne griežtinti bausmes, ne didinti baudas reikėtų, bet turėtų būti daugiau kontrolės.
Nes jeigu lygintume dešimtmetį, anksčiau būdavo daugiau pareigūnų gatvėse. Ir būdavo ta kontrolė, supratimas, kad visgi policija gali būti bet kur.
Visą pokalbį žiūrėkite vaizdo įraše viršuje.