Miles Aldridge vardas skamba daugelio mados pasaulio atstovų ir jam neabejingų žmonių lūpose. Didžiosios Britanijos fotografas kuria savitą, su niekuo nesumaišomą grožį, kuris skleidžiasi populiarių mados leidinių puslapiuose, žinomų prekės ženklų reklamose ar pasaulinio garso parodose.
„Jei pasaulis būtų pakankamai gražus, visuomet fotografuočiau jį tokį, koks yra. Tačiau jam trūksta estetikos, todėl mėgstu jį pakoreguoti taip, kad jis atrodytų nuostabus“, - pasakoja 42 metų fotografas M. Aldridge. Jo erotiški, svajingi, ryškūs ir iškalbingi darbai dažnai lyginami su David Lynch, Godard, Hitchcock ar Fellini kūryba.
Nuo iliustratoriaus iki geidžiamiausio fotografo
Miles Aldridge gimė 1964 m. Londone. Jo tėvas Alan Aldridge buvo garsus Didžiosios Britanijos menininkas, kuris iliustravo „Penguin“ knygų viršelius ir Bitlų, Rolling Stones, Cream ar Who muzikinių kompaktų viršelius.
Būsimasis fotografas užaugo apsuptas roko muzikos ir pop art meno. Jis mokėsi groti elektrine gitara, lankė Saint Martin meno mokyklą, o ją baigęs pradėjo dirbti iliustratoriumi. Šalia šios veiklos M. Aldridge susigalvojo dar vieną. Jis nusipirko fotoaparatą ir pradėjo fotografuoti kadrus iš filmų apie gėles ir saulėlydžius.
Fotografijos talentas domėjosi ir filmų kūryba, todėl kartą jam buvo pasiūlyta sukurti dainos video klipą. Ši galimybė jam atvėrė kelius tapti vaizdo režisieriumi. Per šį gyvenimo tarpsnį M. Aldridge nepamiršo ir fotografijos. Pagrindinė nuotraukų veikėja tuomet tapo jo būsimoji žmona amerikiečių supermodelis Kristen McMenamy. Nusinešusi savo nuotraukas į peržiūrą, ji, kaip ir jų autorius, patraukė Vogue redaktorių dėmesį. „Vos tik gavęs pakvietimą atvykti i redakciją, nusprendžiau tapti profesionaliu fotografu“, - pamena M. Aldridge.
Nuotaiką kuria spalvos
Pirmieji fotografo darbai buvo spausdinami Independent ir Guardian laikraščiuose, vėliau sekė jį dar labiau išgarsinusi Christopher Hampton portretų fotosesija bei darbas W žurnale. Kiekvienoje savo nuotraukoje M. Aldridge stengiasi pavaizduoti spindinčią kasdienybę. Jis siekia būti modernus ir šuokaikiškas, nes tai „vieni pagrindinių dalykų mados fotografijoje“.
M. Aldridge darbai taip pat išskiskiria itin ryškiomis spalvomis, kurių pagalba sukuriama tam tikra nuotaika. „Visuomet jaučiau, kad žaismas su neonine geltona ar tamsiai mėlyna man yra įdomesnis nei baltas ir juodas fonas, kuris asocijuojasi su vintažu“, - teigia M. Aldridge.
Fotografas itaip pat pamini didelį dėmesį kreipiantis ir į apšvietimą, kuris „padeda papasakoti istoriją“. „Mano, kaip fotografo, užduotis yra vaizduoti tai, kas nauja ir gaivu. Negaliu kartotis, nes tai žmonėms bus neįdomu. Turiu daug idėjų ir kiekvieną dieną sugalvoju jų dar daugiau. Visas jas panaudosiu kurdamas naujas mados ir grožio istorijas“, - pasakoja M. Aldridge.
Svajinga realybė
Fotografas teigia esantis patenkintas šiandieniniais savo pasiekimais, naujais iššūkiais, eksperimentavimais ir ieškojimais savo darbe bei tiki, kad ateityje jam pavyks išsiaiškinti, kaip sukurti tokį ryškų ir spalvotą, kaip jo nuotraukos, filmą.
„Mano darbai nėra vien tik svajonės.Tai svajonės, pasakančios, kokia turėtų būti realybė“, - pasakoja M. Aldridge. Kviečiame jo sukurto pasaulio estetika pasigrožėti ir jus!
Žurnalai: "Vogue", "W", "The Face", "Numero", "The New York Times"
Reklamos: Yves Saint Laurent, Armani, Longchamp, L'Oreal, Hugo Boss, Paul Smith