Tarptautinės turimo dieną pristatyta inovatyvi kampanija bus įgyvendinama 5 socialiniuose tinkluose, kur Lietuva rinks savo gerbėjus.
„Socialinė erdvė yra labai svarbi. Net 82 proc. žmonių prieš pasirinkdami, kur keliauti aplanko apie 22 interneto svetaines, 52 proc. pasikliauja draugų nuomone“, - sakė Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos vadovė dr. Raimonda Balnienė.
Laimėtojui – didžiausia „Like“ skulptūra
Vienu pagrindinių kampanijos „Like‘able Lithuania“ akcentu taps kiek daugiau nei minutės trukmės animuotas vaizdo įrašas, kuriame nupiešiamos pagrindinės turizmo Lietuvoje kryptys ir šalies pliusai.
Kasdien, 12 mėnesių socialiniuose tinkluose bus formuojami skirtingi kvietimai aplankyti Lietuvą su skirtingais pasiūlymais pamatyti gamtą, miestus, paragauti maisto ar susipažinti su kultūra.
Kampanijos metu bus suorganizuota 10 verslo pristatymų, sukurtos 6 išmaniųjų prietaisų aplikacijos.
Keturi Lietuvos miestai – Vilnius, Kaunas, Palanga ir Druskininkai kampanijos metu draugiškai varžysis dėl turistų dėmesio. Išmaniųjų aplikacijose bus galima susipažinti su miestu ir patiems prisidėti prie esamo turinio pildymo nuotraukomis. Aplikacijos „Instagram“ pagalba vartotojai nuotraukas į sistemą galės įkelti keliais išmaniojo mygtukų paspaudimais. Taip pat bus galimybė rašyti atsiliepimus, kodėl Lietuva ar miestas yra „liekeable“ bei trumpas frazas, atspindinčias įspūdžius esant viename iš keturių miestų. Savo įrašais bus galima pasidalinti socialiniuose tinkluose.
Už kiekvieno vartotojo pasidalintą nuotrauką ar įrašą miestai kaups taškų, o daugiausiai jų surinkusiame gruodžio mėnesį bus pastatyta didžiausia „Like“ skulptūra pasaulyje.
Merai milijoną tikisi surinkti greičiau
„Vilnius yra geras ir gražus miestas. Norėčiau pabrėžti, kad tai nėra varžytuvės, o gražus ir smagus žaidimas. Manau vilniečiai aktyviai dalyvaus šiame žaidime“, - sakė Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas.
„Kitais metais Druskininkams sukaks 220 metų. Manau, kad, jei mums pavyks laimėti, skulptūra bus pastatyta miesto centre. Manau, kad tai labai sveikinktinas projektas“, -sakė Druskininkų miesto atstovė, seimo narė Kristina Miškinienė.
Palangos miesto meras Šarūnas Vaitkus sakė, kad Palangos skulptūrą statytų prie įvažiavimo.
„Tikimės, kad šios varžytuvės padės pristatyti Lietuvą. Mūsų visų bendras tikslas turistus išlaikyti kuo ilgiau Lietuvoje“, - sakė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas, kuris mano, kad milijoną „like“ per mėnesį surinks vien Kauno miestas.
Keturių miestų merai turėjo galimybę balsuoti ir prisidėti prie planuojamų surinkti 1 milijono „like“. Kaunas šiuo metu turi 86, Palanga 26, Vilnius 91, Druskininkai 19 „Like“.
„Vilnius geriausias Kauno draugas“, - aplikacijoje pakomentavo A. Zuokas.
DR. R. Balnienė pažymėjo, kad būtent šie miestai buvo pasirinkti dėl jų turizmo statistikos.
Internetinis puslapis, kuriame galima balsuoti už miestus yra parengtas trimis kalbomis – lietuvių, anglų ir rusų.
Balsuoti galite http://likeablelithuania.com/