• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujausias „Micrisoft“ kūrinys – programinė įranga „Windows 8“ išsiskiria patraukliu dizainu ir įvairiaspalviškumu, rašo „Bloomberg Businessweek“. Vis dėlto, tik gražaus dizaino neužtenka. Programinė įranga pradeda blogiau dirbti, kada „Windows 8“ naudojami „Microsoft Office 2013“. Praėjusią savaitę pranešęs, kad traukiasi iš „Microsoft“ vadovo posto, Steve‘as Ballmeris perduos savo įpėdiniui „Windows 8“, „Windows Phone mobile“ operacines sistemas. Taip pat ir „Xbox One“ vaisdo žaidimų konsolę. Tikrai naujojo vadovo laukia ne tokia maža užduotis – šias inovacijas dar patobulinti, sukurti kažką naujo. Tai turi būti produktai, kurie negali nuvilti. Iš karto, kada S. Ballmeris pranešė paliekantis bendrovės vadovo postą, „Microsoft“ sulaukė daugybės pasiūlymų, ką turėtų keisti pasaulinio garso bendrovėje. Vienas iš jų – skirti daugiau pinigų programinių įrangų ir sistemų kūrimui. Pastebima, kad „Microsoft“ per paskutiniusius metus modernizavo dauguma pagrindinių savo produkcijos linijų. S. Ballmerio įpėdinis turi atsiminti vieną svabrų dalyką – klientai, kurie yra prisirišę „Microsoft“ produkcijos nebus tokie amžinai, todėl jis turės sugalvoti kažkokius būdus, kurie padėtų tokius klientus išlaikyti. Kitas dalykas, kurį turėtų įsidėmėti naujasis „Microsoft“ įpėdinis, tai kad bendrovė niekada neturės tik penkių produktų linijų. Vis dėlto, bendrovė turi mažinti savo prekės ženklų kiekį – tokius kaip „SkyDrive“ ar „Live.com“. Pavyzdžiui, „Microsoft Skype“ programa sulaukia apie 300 mln. vartotojų visame pasaulyje. Ilgametis technologijų investuotojas Rogeris McNamee teigė: „Microsoft“ turėtų pakilti vien tik dėl „Skype Windows“. Pasak specialisto, vartotojų gausumą lemia ir tai, kad daug jų – mažesnes pajamas gaunantys gyventojai iš besivystančiųjų šalių. Anksčiau atskirų programų „Excel“ ar „PowerPoint“ pardavimai atrodė revuliucingai, tačiau dabar planuojama visus „Microsoft“ produktus parduoti viename pakete. Bendrovė taip pat siūlo keletą naujovių. „Microsoft“ suteikia nemokamų „Skype“ pokalbio minučių naudojantis „Office“ programa. Tačiau, kodėl nenaudoti „Xbox“ prekinio ženklo kiap galimybės pritraukti studentus? Į tą paslaugų paketą galėtų būti įtraukta ir „Xbox One“, „Skype“ numeris ar „Office“?  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų