„Yahoo“ ir „Microsoft“ pranešė apie ilgai slėptą sandorį, kuris leis šioms dviems kompanijoms tapti svariu „Google“ konkurentu, praneša BBC.
„Microsoft“ paieškos sistema papildys „Yahoo“ puslapį, o „Yahoo“ savo ruožtu reklamuos „Microsoft“ pasiūlymus.
Pastaruosius kelerius metus „Yahoo“ sunkiai sekėsi uždirbti pelno, tačiau pernai atmetė keletą „Microsoft“ pasiūlymų, norėdama išlikti savarankiška.
„Microsoft“ vadovas Steve'as Ballmeris sakė, jog dešimtmečio sandoris aprūpins „Microsoft“ paiešką tuo, ko jai trūko.
„Šiuo susitarimu su „Yahoo“ sukursime daugiau paieškos inovacijų, reklamos užsakovams pateiksime vertingesnių pasiūlymų, o vartotojams – didesnį pasirinkimą rinkoje, kurioje iki šiol dominuoja vienintelė kompanija“, - sakė S. Ballmeris.
Atiduodama savo paieškos sistemos kontrolę, „Yahoo“ išlaiko teisę į 88 proc. pajamų iš visų paieškos ir pardavimų jos puslapyje per pirmuosius penkerius sutarties metus ir turi teisę parduoti reklamą kai kuriuose „Microsoft“ puslapiuose.
„Yahoo“ manymu, pasikeitimai tenkins ir vartotojus, ir reklamos užsakovus.
„Manau, kad taip prasideda nauja interneto inovacijų ir atradimų era“, - apie susijungimą sakė „Yahoo“ generalinis direktorius Carolis Bartzas.