„Microsoft“ atstovas Fricas Lanmanas patvirtino, kad korporacija bandė įsigyti socialinį tinklą „Facebook“ už 15 milijardų dolerių.
Ankščiau ši informacija pateko į Deivido Kirkpatriko knygą „The Facebook Effect“. Autorius rašo, kad 2007 metais „Microsoft“ generalinis direktorius Stivas Balmeris pasiūlė jaunajam „Facebook“ įkūrėjui Markui Cukenbergui įsigyti socialinį tinklą už 15 milijardų dolerių, tačiau pastarasis pareiškė, kad „Facebook“ neparduodamas.
Galiausiai „Microsoft“ teko tenkintis 1,6% akcijų, už kurias buvo sumokėta 240 milijonų dolerių.
Šiuo metu bendrovės glaudžiai bendradarbiauja. „Microsoft“ paieškos sistema „Bing“ pritaikyta „Facebook“ socialiniame tinkle, o nauja „Facebook“ pranešimų perdavimo sistema integruota į „Microsoft Docs“.
Lanmanas mano, kad „Facebook“ kaina greitai gali pasiekti „Microsoft“ kainą. Kol kas „Facebook“ kaina siekia 50 milijardų dolerių, o „Microsoft“ – 220 milijardų.