„Microsoft“ išplečia programinės įrangos dovanojimo programą visame pasaulyje, tad nuo šiol nevyriausybinės organizacijos galės naudoti debesų kompiuterijos programas ir mažiau resursų skirti IT priežiūrai, o pagrindinį dėmesį sutelkti pagrindiniams savo tikslams – socialinei globai, ligų prevencijai, išsilavinimo skatinimui ar aplinkosaugai. Ne pelno siekiančios organizacijų veiklos principai yra panašūs į verslo įmonių, tačiau jos negali skirti daug lėšų naujausioms technologijoms. Mes iki šiol dovanojome nevyriausybinėms organizacijoms programinę įrangą, tačiau dabar įtraukėme ir debesijos paslaugą „Office 365“, - sakė „Microsoft Lietuva“ generalinis direktorius Kristijonas Kaikaris.
„Microsoft“ partnerio „TechSoup Global“ atlikta nevyriausybinių organizacijų apklausa parodė, kad debesijos kompiuterija labiausiai palengvintų IT administravimą (79 proc. apklaustųjų), sutaupytų lėšų (62 proc. apklaustųjų), supaprastintų komandinį darbą (61 proc. apklaustųjų) ir geriau apsaugotų duomenis (54 proc. apklaustųjų). Įvertinus iššūkius, kurie kyla nevyriausybinės organizacijoms visame pasaulyje, labai svarbu, kad jos turėtų galimybę naudotis naujausiomis technologijomis, o IT padėtų šioms organizacijoms veikti dar efektyviau.
„Manome, kad nevyriausybinės organizacijos atlieka ypač svarbų darbą mūsų šalyje ir visame pasaulyje – tačiau taip pat akivaizdu, kad šioms organizacijoms ypač reikia visų kitų visuomenės narių paramos, – apie bendradarbiavimą su NVO sako Kristijonas Kaikaris. - Remiame tokias organizacijas Lietuvoje jau nebe pirmi metai – nemokamai suteikiama programine įranga iki šiol yra pasinaudojusios daugiau nei 60 nevyriausybinių organizacijų, paramos vertė – virš 2 mln. Lt. Džiaugiuosi, kad galime šioms organizacijoms suteikti ir galimybę naudotis „Office 365“ paslauga”.
„Microsoft“ technologijas naudoja tiek ir nedidelės vietinės NVO, tiek ir didžiosios nevyriausybinės organizacijos, veikiančios pasauliniu mastu.
„Daugelyje šalių, kuriose dirba „Raudonojo kryžiaus“ organizacijos, komunikacijos sprendimai gali būti nepatikimi, o techninė įranga – nepagrįstai brangi, - sako „Raudonojo kryžiaus“ organizacijų tarptautinės komunikacijos vadovas Edward Happ. – Mes siekiame, kad mūsų organizacijos vietiniai skyriai naudotų naujausius jų veiklai pritaikytus IT sprendimus, kurie padėtų dar efektyviau atlikti darbus ir teikti paramą. Manome, kad debesijos el. pašto serveriai puikiai tinka mūsų organizacijos darbo specifikai, tad dabar galime visą laiką ir energiją skirti humanitarinei pagalbai, nes su „Office 365“ praktiškai nebereikia skirti dėmesio ir pajėgų valdyti IT ūkį. Šis sprendimas mums padeda teikti humanitarinę pagalbą realiu laiku, mažiausiais kaštais“.