Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Neįprastai atrodančios padangos lengviesiems automobiliams netrukus turėtų tapti kiekvienam apčiuopiama realybe. Ponai ir ponios – priešais Jūsų akis visiškai naujos koncepcijos „Michelin“ padangos, kurios bendrovės laboratorijoje buvo kuriamos ir bandomos nuo 2005 metų.
Įvairioms transporto priemonėms skirtų padangų gamintoja „Michelin“, yra įsitikinusi, jog „Uptis“ vardu pavadintos padangos, masinę gamybą pasieks 2024 metais ir ilgainiui iš prekybos išstums tradicines, oru pripildomas padangas.
Tad kuo juokingai skambanti padanga yra ypatinga? Rimtų priežasčių yra ne viena ir ne dvi.
„Michelin“ teigia, jog naujoji padanga pasižymės gerokai ilgesniu resursu, vien dėl to, jog vairuotojams nereikės stebėti ar padangų slėgis tolygus. Juk būtent netolygus padangų slėgis trumpina bet kokių padangų gyvenimo trukmę.
Antroji priežastis – naujos kartos padanga bus atspari bet kokiems keliams, bet kokioms duobėms ar aštriems kampas. Trumpai tariant – pamiršite visus nemalonumus, kai padangą netikėtai nuleidžia ar blogiausiu atveju – ji sprogsta.
„Michelin“ partnerė – „General Motors“, tikina, jog naujos kartos padangos bus itin svarbios autonominiams automobiliams, kurių priežiūrai siekiama skirti minimalias investicijas.
Šiuo metu testuojami „Uptis“ padangos egzemplioriai gali važiuoti ne didesniu nei 209 km/val. greičiu. Vis dėlto, padangos kūrėjai atsižvelgdami į automobilių įvairovę, ilgainiui siūlys padangos modelius, kurie būtų skirti gerokai pajėgesnei technikai.
Neįprastai atrodančios padangos lengviesiems automobiliams netrukus turėtų tapti kiekvienam apčiuopiama realybe. Ponai ir ponios – priešais Jūsų akis visiškai naujos koncepcijos „Michelin“ padangos, kurios bendrovės laboratorijoje buvo kuriamos ir bandomos nuo 2005 metų.
Įvairioms transporto priemonėms skirtų padangų gamintoja „Michelin“, yra įsitikinusi, jog „Uptis“ vardu pavadintos padangos, masinę gamybą pasieks 2024 metais ir ilgainiui iš prekybos išstums tradicines, oru pripildomas padangas.
Tad kuo juokingai skambanti padanga yra ypatinga? Rimtų priežasčių yra ne viena ir ne dvi.
„Michelin“ teigia, jog naujoji padanga pasižymės gerokai ilgesniu resursu, vien dėl to, jog vairuotojams nereikės stebėti ar padangų slėgis tolygus. Juk būtent netolygus padangų slėgis trumpina bet kokių padangų gyvenimo trukmę.
Antroji priežastis – naujos kartos padanga bus atspari bet kokiems keliams, bet kokioms duobėms ar aštriems kampas. Trumpai tariant – pamiršite visus nemalonumus, kai padangą netikėtai nuleidžia ar blogiausiu atveju – ji sprogsta.
„Michelin“ partnerė – „General Motors“, tikina, jog naujos kartos padangos bus itin svarbios autonominiams automobiliams, kurių priežiūrai siekiama skirti minimalias investicijas.
Šiuo metu testuojami „Uptis“ padangos egzemplioriai gali važiuoti ne didesniu nei 209 km/val. greičiu. Vis dėlto, padangos kūrėjai atsižvelgdami į automobilių įvairovę, ilgainiui siūlys padangos modelius, kurie būtų skirti gerokai pajėgesnei technikai.