Pirmasis projekto „LightHouse” etapas sėkmingai užbaigtas, šiuo metu į naujus namus keliasi paskutinieji naujakuriai. UAB „MG Valda” pardavimų skyriaus vadovo Manto Umbraso teigimu, atlikus apklausą pagrindiniu kriterijumi, lėmusiu apsisprendimą įsigyti būstą, „LightHouse“ naujakuriai nurodė rajoną. „Kiti du dažniausiai minimi kriterijai – patogus susisiekimas ir išvystyta infrastruktūra bei geras buto išplanavimas. 23 proc. naujakurių pirko būstą kaip alternatyvą nuomai, 22 proc. pirkėjų kėlėsi iš senos statybos buto į naują ir 15 proc. kėlėsi į didesnį butą“, – teigia M. Umbrasas.
„LightHouse II“ gyventojai, prisijungę prie protingų namų sistemos, galės stebėti automatiškai nuskaitomų skaitiklių duomenis ir analizuoti juos mėnesių, dienų ar net valandų intervalais. Sistema taip pat leis prisijungti prie gyvenvietės teritorijoje esančių IP vaizdo kamerų. Iš kiekviename bute esančio skydelio bus galima reguliuoti šildymą atskiruose kambariuose taupant šildymo išlaidas.
Pasak Manto Umbraso, šiuo metu Vilniaus NT rinkoje yra 2500 parduodamų naujų butų. „Pakankama pasiūla užtikrina lengvesnį buto pasirinkimą ieškantiems kokybiško būsto ir pirkėjams, kurie turi išskirtinių reikalavimų vienam svarbiausių savo gyvenimo pirkinių. Per praėjusį gegužės mėnesį parduota 10 % naujų butų pasiūlos.
Pirkėjų aktyvumą lemia tai, kad šiuo metu vis dar labai palankiomis sąlygomis galima gauti finansavimą naujam būstui. Tuo pasinaudoja jaunos šeimos. Taip pat daugėja gyventojų, nusprendusių savo santaupas investuoti į nekilnojamąjį turtą. Šį sprendimą dažniausiai renkasi vyresni žmonės arba tėvai, perkantys būstą savo vaikams. 56 proc. „LightHouse“ gyvenvietės naujakurių yra sudarę paskolos sutartis su pasirinktais bankais, likusieji būstą įsigijo nuosavomis lėšomis“, – teigia M. Umbrasas.