• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šių metų pradžioje - per sausį ir vasarį - sumažėjo reklamos apimtys radijuje, o ypač - lauko reklamos, kurios reklaminių skelbimų plotas sumenko 33,33 proc. iki 17 tūkst. kvadratinių metrų.

REKLAMA
REKLAMA

Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, skaičiuojant radijo reklamos apimtis sekundėmis, per du šių metų mėnesius radijuje ištransliuota 4,97 proc. reklamos mažiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais.

REKLAMA

Šių metų sausio-vasario mėnesių rezultatus palyginus su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, reklaminių skelbimų plotas laikraščiuose išaugo nežymiai - 0,29 proc. ir sudarė 3,4 mln. kvadratinių centimetrų. Žurnaluose reklaminių skelbimų plotas išaugo 24,40 proc. ir sudarė 594 tūkst. kvadratinių centimetrų.

REKLAMA
REKLAMA

Tradiciškai reklamos apimtys pastebimai auga televizijoje, kur, lyginant praėjusių ir šių metų sausio-vasario reklamos rezultatus, reklamos apimtys sekundėmis išaugo 28,08 proc., o neįtraukiant "Tango TV" kanalo, kurį "SIC Gallup Media" pradėjo registruoti nuo 2002-jų metų balandžio, - 23,63 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Didžiausių reklamuotojų dešimtuke pirmauja "Procter&Gamble", "Colgate-Palmolive", "Tele 2", "Coca-cola", "Danone Group". Labiausiai reklamuotos dantų pastos, mažmeninė prekyba, šampūnai, jogurtai ir indų plovikliai.

Duomenys apie reklamą pateikiami tik iš "SIC Gallup Media" registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, tai sudaro: televizija - 98 proc., spauda - 90 proc., radijas - 75 proc., lauko reklama - 95 proc. reklamos rinkos apimties.

Visi duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai.

BNS

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų