Kaip teigė Lowri, ji yra gan įprasto sudėjimo, neturi viršsvorio ir nėra labai liesa. Tačiau po vieno apsilankymo ji pašėlo ir nusprendė, jog nuotrauka reikia pasidalinti savo „Facebook“ paskyroje. Nuotraukoje akivaizdžiai matėsi, jog mergina vos gali kvėpuoti įsispraudusi į suknelę.
Jos įrašas susilaukė net 4000 komentarų, kuriuose žmonės skundėsi tokiomis pačiomis problemomis. Žmonės rašė, jog viena žinomiausių parduotuvių pasaulyje daro labai blogą įtaką jaunoms merginoms, kurios labai dažnai apsipirkinėja tokiose parduotuvėse. Jos vis stengiasi įsisprausti į mažesnius dydžius, kurie pagal visus išmatavimus tiktų tik vaikams.
Už parduotuvės įvaizdį atsakingi asmenys taip pat pakomentavo merginos nuotrauką, teigdami, kad jie gerbia visus savo klientus ir jiems svarbi kiekvieno nuomonė. Tačiau jų dydžiai yra vienodi visose parduotuvėse. O skirtingų gamintojų ir skirtingų prekės ženklų dydžiai labai dažnai skiriasi.
Bet pats faktas, jog žmonės nuolatos skundžiasi tik parodo, jog su šia sistema yra tikrai kažkas negerai.