„OM 654“ iš pradžių bus montuojamas tik E klasės modelius, tačiau vėliau jie bus prieinami ir kitų modelių pirkėjams. Šių metų pavasarį „Mercedes Benz“ pradės 2.0 litrų, keturių cilindrų motoro gamybą. Šis agregatas išvystys 195 arklio galias ir 400 Nm sukimo momentą.
Didžiausias sukimo momentas bus pasiekiamas 1600 - 2800 aps/min. diapazone.
Taip pat bus siūloma šiek tiek silpnesnė, 150 arklio galių išvystanti motoro versija.
Suporuotas su naujos kartos „SCR“ katalizatoriumi ir „AdBlue“ sistema, „Mercedes Benz“ atstovų teigimu, išmetamųjų dujų emisija sumažės maždaug 10%, o vidutinės kuro sąnaudos sumažės 13%.
Jeigu pažvelgtume į pagrindinių konkurentų siūlomus motorus - pamatysime, jog tiek „Audi“, tiek „BMW“ automobiliuose taip pat montuojami 2.0 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų motorai.
„BMW“ 2.0 litrų dyzelinis motoras išvysto 190 arklio galių ir 400 Nm, o vidutinės kuro sąnaudos siekia 4.5 litro 100 kilometrų.
Į „Audi A6“ montuojami 2.0 litrų dyzeliniai jėgos agregatai išvysto 177 arklio galias ir 400 Nm. Taip pat kaip ir „BMW“ ir „Mercedes Benz“ inžinierių sukurti varikliai, tačiau „A6“ modeliai su „DSG“ pavarų dėže 100 kilometrų turėtų suvartoti 4.2 litro dyzelino.