Palyginus su standartiniu G klasės visureigiu, ribotos laidos „Landaulet“ turi žymiai ilgesnę ratų bazę - ji buvo prailginta net 578 milimetrais. Ratų bazės prailginimas leido padidinti erdvę gale sėdintiems keleiviams.
Gale atsiradus daugiau erdvės, „Maybach“ specialistai pasiskolino masažuojančias sėdynes iš S klasės ir jas sumontavo į štai šį visureigį. Be to, gale sėdintys keleiviai, vieno mygtuko paspaudimu gali nuleisti ar pakelti medžiaginį stogą, kuris leis mėgautis žvaigždėtu dangumi arba pasislėpti nuo smėlio audros.
Techninė automobilio dalis primena gardų „Daimler“ koncerno atsarginių detalių kokteilį. Pavyzdžiui, priekinė ir galinė ašys buvo paimtos iš „G63 6x6“ ir „G500 4x42“. Tai leido automobilį aprūpinti net trimis diferencialais ir net 450 milimetrų siekiančia kėbulo prošvaisa.
Po kampuotu variklio dangčiu slypi jėgos agregatas pasiskolintas iš S klasės „Mercedes Benz“ - tai 12 cilindrų, 630 arklio galių ir net 1000 Nm sukimo momentą išvystantis motoras, sukantis 22 colių ratlankius, kurie yra įsprausti į 325/55 dydžio padangas.
Kaip ir kiti G klasės visureigiai, taip ir ribotos laidos „Landaulet“, bus gaminami Austrijoje esančioje „Magna Steyr“ gamykloje.
Kompanijos atstovai automobilio kainos neatskleidė, tačiau potencialūs šio modelio pirkėjai bus paprašyti atsisveikinti su 400 000 - 500 000 eurų suma.