Kai „Mercedes“ kompanija nupirko „Formulės-1“ čempionę „Brawn“ ekipą prieš 2010 metų sezono pradžią, pagrindinis tikslas buvo kova dėl čempiono titulo, bet komandos restruktūrizacija pareikalavo daugiau laiko, o inžinieriai darė klaidas kuriant bolidus.
Rezultatai galėtų būti geresni, todėl „Mercedes“ atstovai pasiruošę keisti darbo metodus, kad 2012 metais taptų konkurencingesni.
Rossas Brawnas, „Mercedes“: „Veikiausiai kitais metais naudosime didesnę ratų bazę, bolidas taps ilgesnis. Šiame sezone viena iš pagrindinių mūsų nesėkmės priežasčių – traukos centro pakėlimas užpildžius kompaktišką kuro baką. Galiausiai ieškant nustatymų kvalifikacijai ir lenktynėms, tenka ieškoti kompromiso. Idealiu atveju norite, kad optimalius kvalifikacinius nustatymus galima būtų naudoti ir lenktynėse, bet su pilnais kuro bakais mes negalime to padaryti.
Renkantis bolido pakabos aukštį, naudojome dujų išmetimo sistemos konfigūraciją, kurią naudojome pernai. Ją pakeisti išmetimo dujų energijos panaudojimui difuzoriaus darbui buvo sunku. Veiksnių daug, jie turi didelę įtaką, ir kai tobulinate vieną mazgą, tenka pakeisti ir kitus.
Kurdami kitų metų bolidą, mes į tai atsižvelgsime, be to, dabar vyksta rimta restruktūrizacija, kurios tikslas – padidinti komandos efektyvumą, maksimaliai pasinaudojant turimu biudžetu ir laikantis apribojimų, numatytų FOTA susitarime.“