„Mercedes-Benz“ neiškentėjo – vokiečiai parodė ultimatyvų „Mercedes-Benz SL63 AMG“ nesulaukę Ženevos automobilių salono pradžios. „SL63 AMG“ pristatė pats Michaelis Šumacheris, atvažiuodamas šiuo ambicingu automobiliu į lenktyninio „F-1“ bolido prezentaciją.
Vokiečiai parodė ultimatyvų „Mercedes-Benz SL63 AMG“ nesulaukę Ženevos automobilių salono pradžios. (nuotr. Gamintojo)
Galingiausios modifikacijos širdimi tapo „M157“ gamyklinį indeksą gavęs 5,5 litro darbo tūrio turbininis V8. Jo galia siekia 529 a.g., o iki 100 kilometrų per valandą greičio automobilis spurtuoja per 4,3 sek. Maksimalus automobilio greitis tradiciškai apribotas ties 250 km/h riba.
Vokiečiai parodė ultimatyvų „Mercedes-Benz SL63 AMG“ nesulaukę Ženevos automobilių salono pradžios. (nuotr. Gamintojo)
Tiesa, užsakius „AMG Performance“ paketą ribotuvas suveikia ties 300 km/h riba. Dėl didesnio turbinos slėgio šioje versijoje motoro galia siekia 557 a.g., o įsibėgėjant iki šimto kilometrų į valandą sutaupoma 0,1 sek.
Turbininio motoro koziris – saikingas apetitas ir tarša. Sutikite, vidutinės 9,9 litro šimtui kilometrų kelio kuro sąnaudos tokios galios automobiliui yra labai padorus rodiklis.
„Mercedes-Benz SL63 AMG“ oficialus debiutas įvyks kovo pradžioje, tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje. Na o jums siūlome pažiūrėti trumpą reportažą apie „Mercedes AMG Petronas“ lenktyninio bolido pristatymą, kurio pradžioje galima pamatyti pirmą „gyvą“ galingiausią „SL“, kurį prieš kameras vairuoja pats M. Šumacheris.