Pirmoji dyzelinė versija išvystė vos 72 arklio galias. Ekonomiškam važiavimui to pilnai užteko, tačiau solidesnių dinaminių savybių trokštantys vairuotojai turėjo palaukti iki 1986 metų, kuomet variklių gamą papildė 5 cilindrų, 2,5 litro darbinio tūrio, 122 arklio galias išvystantis dyzelinis variklis.
1986 metais „Mercedes Benz“ pradžiugino ir benzininių variklių entuziastus - jiems buvo pasiūlytas 2,6 litro, 6 cilindrų motoras, gebantis pasiekti 166 arklio galias.
„Mercedes Benz“ norėdama išnaudoti šio variklio potencialą, sukūrė legenda tapusią „190 E 2.5-16 Evolution“ modifikaciją, o tiksliau - dvi modifikacijas, kurios tapo pagrindu autosporto herojams. Pastarieji labai greitai surado savo kelią į „DTM“ žiedinių lenktynių čempionatą, kuriame „W201“ turėjo atremti aršių konkurentų spaudimą, tiek iš „BMW“, tiek iš kitų komandų. Plačiau apie tai galite paskaityti
ČIA.
Saugumas - vienas iš didžiausių prioritetų
Automobilių saugumas - sritis, kuriai didesnį dėmesį skyrė vos keletas gamintojų visame pasaulyje. „Mercedes Benz“ buvo vienas iš jų. Vokiškų automobilių kūrėja turėjo atskirą departamentą ir atskirą bandymų poligoną, kuriame buvo atliekami įvairūs saugumo bandymai. Į šią treniruočių stovyklą buvo patekęs ir „W201“.
„Mercedes Benz“ siekdama sukurti lengvą, kompaktišką ir saugų automobilį, skyrė labai daug dėmesio kelioms sritims: galinės pakabos konfigūracijai, stogo konstrukcijai ir smūgiams labiau atsparioms medžiagoms. Be to, projekto vadovas, Bruno Sacco, didžiulį dėmesį skyrė automobilio kėbulo aerodinamikai. „190“ aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas buvo Cd = 0.34 - tuomet tai buvo vienas geriausių rodiklių pasaulyje.
Pagamintas Vokietijoje
„Mercedes Benz 190“ automobilio gamybos pajėgumai turėjo būti padidinti žymiai greičiau negu tikėjosi kompanijos atstovai. Didžiulis žmonių susidomėjimas ir puikūs atsiliepimai įvairiausiuose leidiniuose privertė „Mercedes Benz“ gamyklos pajėgumus padidinti du kartus.
Per pakankamai ilgą automobilio gamybos laikotarpį, vokiečiai į pasaulį išleido 1,879,630 garsiojo „190“ vienetų.
„190“ nebuvo pirmasis kompaktiškas „Mercedes Benz“ modelis. Pirmasis kompaktiškų išmatavimų „Mercedes Benz“ buvo pagamintas 1894 metais. Vėliau „Benz Velo“ vietą užėmė „Mercedes 8/11“, kurie buvo gaminami nuo 1901 iki 1903 metų. Taip pat reikėtų paminėti dar vieną modelį - nuo 1931 iki 1936 metų gamintą „Mercedes Benz 170“ arba „Mercedes Benz W15“.