Štai jis - naujutėlis šešių cilindrų linijinis motoras, kuris „Mercedes Benz“ inžinierių buvo pavadintas „M256“ vardu. Tai yra vienas pirmųjų naujos kartos „Mercedes Benz“ variklių, kurie buvo sukurti tuo pačiu principu kaip ir naujų „Mercedes Benz“ modelių platformos. Tai modulinių variklių šeimos narys, kuris inžinieriams leidžia su minimaliomis išlaidomis keisti variklio cilindrų konfigūracija. Esant reikalui, modulinių variklių šeima gali turėti 4, 6 arba 8 cilindrus.
Pirmasis naujos šeimos narys - „M256“, išvysto 408 arklio galias ir daugiau nei 500 Nm sukimo momentą (gamintojas dėl mums nesuprantamų priežasčių tikslaus parametro neatskleidė). Palyginus su senuoju V6 agregatu, kuris išvystė 333 arklio galias, naujasis jėgos agregatas yra 15% efektyvesnis.
O dabar pati įdomiausia dalis - naujasis motoras buvo aprūpintas elektriniu kompresoriumi, integruotu starteriu ir generatoriumi bei išmaniai veikiančia turbina. Įprastai, pastarasis komponentas atlieka patį sunkiausią darbą ir stengiasi vairuotojo veide nupiešti šypseną, tačiau elektrinis kompresoriaus ir „ISG“ sistemos (integruoto generatoriaus ir starterio) dėka, jie leidžia panaikinti „turbo duobes“.
Taip pat reikėtų paminėti 48V galingumo elektros sistemą, kur tiekia energiją ne tik „ISG“ sistemai, bet ir palaiko oro kondicionieriaus kompresoriaus ir vandens pompos darbą. Tokiu būdu „Mercedes Benz“ inžinieriai norėjo palengvinti variklio darbą ir padidinti naujo motoro resursą.
Antrasis naujų variklių šeimos narys - „OM 656“ vardu pavadintas jėgos agregatas, kuris iš pradžių bus pradėtas montuoti į E klasės „Mercedes Benz“. Gamintojo atstovų teigimu, naujasis motoras į E klasės „Mercedes Benz“ modelius bus pradėtas montuoti nuo 2016 metų pavasario.
„Mercedes Benz“ pristatydama naująjį dyzelinį agregatą, labai dažnai pabrėžė, jog variklio blokas buvo pagamintas iš aliuminio, stūmokliai - iš plieno, o mechaninė variklio trintis buvo sumažinta net 50%. Be to, naujasis variklis yra lengvesnis, kompaktiškesnis ir kas be ko - galingesnis. Naujasis motoras išvysto 313 arklio galių ir daugiau nei 650 Nm sukimo momentą.
„Efektyviausias 8 cilindrų variklis pasaulyje“, - taip naująjį V8 motorą pristato „Mercedes Benz“. „M176“ vardu pavadintas jėgos agregatas pakeis iki šiol naudotą „M278“ motorą. Pirmą kartą šis variklis buvo sumontuotas į „AMG GT“ ir „C 63 AMG“ modelius, tačiau atnaujinta jėgos agregato versija dabar bus komplektuojama su „Camtronic“ cilindrų išjungimo sistema, kuri priklausomai nuo akceleratoriaus padėties išjungs keturis variklio cilindrus.
Naujasis variklis išvystys 476 arklio galias ir 700 Nm sukimo momentą.
Ir paskutinė naujiena - 2,0 litrų, keturių cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis. Kaip ir anksčiau paminėtas šešių cilindrų jėgos agregatas, jis taip pat turi 48V galingumo elektros sistemą, kuri tiekia energiją starteriui, generatoriui ir padeda panaikinti „turbo duobę“, o tiksliau - ji užpildys spragą iki tol, kol pradės veikti turbinos - t.y iki 2500 aps/min.
Deja, vokiškų automobilių gamintoja neatskleidė tikslių naujo variklio parametrų. Žinome tik vieną faktą - naujasis motoras išvysto 134 arklio galias vienam litrui.