Pagal gamintojo sumanymą, „Mythos“ vardas bus naudojamas ženklinant ribotos laidos, itin brangius „Mercedes-Benz“ automobilius, kurie dažniau bus slepiami tamsiuose ir šaltuose garažuose, o ne naudojami bendro naudojimo keliuose.
Vargu ar tai buvo sutapimas, tačiau „Mercedes-Benz“ savo naujausią projektą nusprendė pristatyti Monake, likus vos kelioms dienoms iki Formulės 1 čempionato etapo pradžios.
Gamyba prasidės kitąmet
Aplink automobilį būriuojantis kviestiniams svečiams, „Mercedes-Benz“ atstovai paskelbė, jog „PureSpeed“ užsisakiusiems klientams, jis į jų garažus atkeliaus ne taip jau ir greitai – 2025 metais.
Bendrovė tikina, jog pirmieji „PureSpeed“ egzemplioriai iš „Mercedes-Benz“ gamyklos iškeliaus ne anksčiau kaip kitų metų rugpjūtį, tad tikėtina, jog visa 250 modelių serija bus pagaminta iki 2026 metų.
Kaip ir daugelis tokio pobūdžio projektų, „PureSpeed“ galės įsigyti ne kiekvienas „Mercedes-Benz“ klientas. Bendrovė sako, jog išvaizdaus rodsterio raktelius savo rankoje galės laikyti tik patys lojaliausi vokiškos markės kolekcionieriai.
Giminystės ryšiai su „SL“
Kaip ir minėjome anksčiau, naujo modelio pagrindu tapo neperseniausiai į serijinę gamybą patekęs naujos kartos „SL“ rodsteris. Tai reiškia, jog pakabos sistemos, sudėtinga elektronika ir netgi išmetimo sistema yra identiška pajėgiausiam „SL AMG“ modeliui.
Nors techninės charakteristikos bus labai panašios, tačiau „PureSpeed“ išorėje buvo atliktas ne vienas pakeitimas. Projekto autoriai tvirtina, jog kurdami šį modelį jie sėmėsi įkvėpimo iš „Mercedes-McLaren SLR Stirling Moss“, kuris taip pat buvo sukurtas kaip ribotos laidos modelis, dėl kurio įsigijimo pešėsi ne vienas automobilių kolekcionierius.
Kaip ir „SLR Stirling Moss“, „PureSpeed“ neturi priekinio stiklo ir stogo. Vietoje jo atsirado Formulės 1 bolilduose naudojama galvos apsaugos sistema „Halo“.
Bando sekti „Ferrari“ pėdomis
„Mercedes-Benz“ neslepia, jog „Mythos“ prekės ženklas buvo sukurtas siekiant sekti „Ferrari“ ir „ McLaren“ pėdomis kuriant išskirtinius, vienetinius modelius.
„Ferrari“ ir „McLaren“ ribotos laidos modelių programos per pastarąjį dešimtmetį buvo kaip niekada aktyvios ir nešančios didžiulę naudą patiems gamintojams.
Pavyzdžiui, 2022 metais pristatyta „Ferrari Daytona SP3“ modelių serija kiekvienam pirkėjui atsiėjo po daugiau nei 2 mln. eurų, tačiau skirtingai nei „Mercedes-Benz“, italų gamintoja įdėjo žymiai daugiau pastangų siekiant atskirti ribotos laidos „Dayton SP3“ nuo „812 Superfast“, kurio pagrindu automobilis buvo sukurtas.