Po susidomėjimą turėjusio sukelti nuotraukų nutekėjimo internete ketvirtadienį, gruodžio 13 d. pagaliau buvo oficialiai atskleistas 2014 m. parengto atnaujinto E klasės „Mercedes-Benz“ modelio veidas. Pasikeitimų mąstai kiek didesni nei įprastai taikomos gamybos ciklo viduryje priemonės, kadangi modelio stiliuje pastebimo ženklios permaino, atnaujinti varikliai, atsirado daugiau papildomos įrangos bazinėse komplektacijoje. Taip pat modelis gavo keletą modernios įrangos žaisliukų.
Galinės dalies dizainas pasikeitė mažiau, netgi žibinta išlaikė savo formą, tiesa, nuo šiol yra padailinti šviesios diodais. Galinis buferis taip pat buvo nežymiai modifikuotas, tačiau pasikeitimai praktiškai nepastebimi.
Priklausomai nuo rinkos siūlomų 2014 m. E klasės variantų skaičius ir specifikacijos šiek tiek skirsis, tačiau pasiūlymų gausa išliks panaši. Pigiausi gamoje bus benzininius 2,0 litrų darbo variklius su turbinomis turintys modeliai, tai 181 AG galios versiją turintis E200 ir kiek dinamiškesnis 208 AG galios E250.Mažesnių degalų sąnaudų siekiantiems klientams bus siūlomi net trys 2,1 litro, keturių cilindrų dyzelinio variklio variantai. Silpniausias iš jų 134 AG galios motoras suks galinius „E200 CDI“ ratu, toliau seka 168 AG galios jo versiją turintis „E220 CDI“ ir solidžiausias 201 AG galią išvystantis agregatas – „E250 CDI“. Galingesnius dyzelinius motorus turinčios modifikacijos „E300” ir „E350”, žymimos ne „CDI”, o „BlueTec“ raidėmis. Gamoje bus ir dyzelinis hibridas, kuriame 2,1 litro, 204 AG galios motoras bus derinamas su 26 AG galios elektros variklius.
Gamos flagmano „E63 AMG“, teks palaukti iki ateinančių metų rudens. Jau žinoma, kad dėl dviem turbokompresoriais aprūpinti 5,5 litro V8 tipo motoro jis bus šiek tiek galingesnis už dabartine versiją. Skelbiama, kad maksimali galia ties ratais sieks 518 AG.