• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Moderniuose automobiliuose netrūksta išmanių sistemų, kurios palengvina vairuotojo dalią tolimesnėje kelionėje ar sausakimšose miestų gatvėse.
Pastaruoju metu gamintojai didžiulį dėmesį skiria sudėtingoms sistemoms, kurios automobilio valdymą perima į savo rankas. Išmanios greičio palaikymo kontrolės, eismo palaikymo kontrolės - nėra naujiena, kaip ir automatinės automobilio pastatymo sistemos, tačiau „Mercedes Benz“ ir „Bosch“ nusprendė žengti vienu žingsniu į priekį ir šią technologiją pritaikyti ten kur iš tikro yra reikalinga - daugiaaukštėse stovėjimo aikštelėse.
Daugiaaukštės stovėjimo aikštelės ne visiems vairuotojams yra įkandamos, ypač kuomet reikia manevruoti ankštose vietose. Tad vietoj to, kad suktumėte galvą kaip ir nekliudyti šalia stovinčio automobilio, „Mercedes Benz“ siūlo savo mylimą mašiną palikti išmanioms pagalbinėms sistemoms.

Moderniuose automobiliuose netrūksta išmanių sistemų, kurios palengvina vairuotojo dalią tolimesnėje kelionėje ar sausakimšose miestų gatvėse.
Pastaruoju metu gamintojai didžiulį dėmesį skiria sudėtingoms sistemoms, kurios automobilio valdymą perima į savo rankas. Išmanios greičio palaikymo kontrolės, eismo palaikymo kontrolės - nėra naujiena, kaip ir automatinės automobilio pastatymo sistemos, tačiau „Mercedes Benz“ ir „Bosch“ nusprendė žengti vienu žingsniu į priekį ir šią technologiją pritaikyti ten kur iš tikro yra reikalinga - daugiaaukštėse stovėjimo aikštelėse.
Daugiaaukštės stovėjimo aikštelės ne visiems vairuotojams yra įkandamos, ypač kuomet reikia manevruoti ankštose vietose. Tad vietoj to, kad suktumėte galvą kaip ir nekliudyti šalia stovinčio automobilio, „Mercedes Benz“ siūlo savo mylimą mašiną palikti išmanioms pagalbinėms sistemoms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bosch und Daimler zeigen fahrerloses Parken im realen Verkehr: Weltpremiere im Parkhaus des <a href='https://www.autobilis.lt/skelbimai/naudoti-automobiliai/mercedes-benz' target='_blank' class='phrase'>Mercedes-Benz</a> Museums


„Automated Valet Parking“ - taip vadinasi naujoji paslauga, kurią „Mercedes Benz“ nuo 2018 metų pradžios siūlys išbandyti daugiaaukštėje stovėjimo aikštelėje, esančioje Štutgarto mieste.
„Esame ant itin svarbių pokyčių slenksčio. Netrukus autonominiai automobiliai taps absoliučiai normalus reiškinys, tad mūsų sprendimas pristatyti šią paslaugą - natūralus ir organiškas“, - naują technologiją pristatydamas kalbėjo Michaelis Hafneris, „Daimler“ koncerno autonominių automobilių padalinio vadovas.
„Ateityje visi automobiliai sugebės patys surasti tuščią stovėjimo vietą, iki jos nuvažiuoti ir išvažiuoti.“
„Pristatę šią paslaugą mes norime pademonstruoti kas mūsų laukia netolimoje ateityje.“

REKLAMA

Bosch und Daimler zeigen fahrerloses Parken im realen Verkehr: Weltpremiere im Parkhaus des Mercedes-Benz Museums


Tad kaip viskas veikia? Iš pradžių, kiekvienas naują „Mercedes Benz“ automobilį turintis vairuotojas privalo atsiųsti išmaniems telefonams skirtą programėlę ir suporuoti telefoną su automobiliu. Sekantis žingsnis - atvažiuoti į specialią zoną, kurioje reikėtų išlipti ir automobilio valdymo procesą perduoti išmanioms sistemoms.
Automobiliui manevruoti ankštoje stovėjimo aikštelėje padeda gausus kiekis daviklių, kurie buvo įdiegti pačioje stovėjimo aikštelėje. Būtent jie kominukuodami su automobilyje esančiomis sistemomis leidžia nuspręsti kokiu kampu pasukti vairą, kada reikia stabdyti, kada reikia akceleruoti.
Kaip veikia ši sistema - žemiau esančiame klipe.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų