Kaip pasakytų „Mercedes Benz“ atstovų, pagrindinis „GLC“ konkurentas - „BMW X3“. Vertinant abudu automobilius baltame popieriaus lape, trikampę žvaigždę dėvintis automobilis yra 1 milimetrų trumpesnis ir 9 milimetrais platesnis negu „BMW“ analogas. „GLC“ taip pat yra ženkliai žemesnis.
Nors abiejų automobilių matmenys beveik identiški, tačiau „GLC“ turi net 60 milimetrų ilgesnę ratų bazę. Būtent ilgesnės ratų bazės dėka „Mercedes Benz“ inžinieriams pavyko sukurti interjerą, kuriame be didelio vargo tilps keturi suaugę žmonės.
Prekybos pradžioje naujasis modelis bus komplektuojamas su dviem dyzeliniais varikliais, kurie bus ženklinami „GLC 220d“ ir „GLC 250d“. Tiek viena, tiek kita versija turės 2.1 litro dyzelinį agregatą, tačiau priklausomai nuo versijos išvystys 170 arba 205 arklio galias.
„220d“ iki 100 km/val. įsibėgės per 8.3 sekundės, o „250d“ tą pačią užduotį padarys per 7.6 sekundės.
Benzininių variklių gamoje bus tik vienas motoras. „GLC 250“ emblema pažymėtas modelis turės 4 cilindrų turbo-benzininį motorą, kurio pajėgumas sieks 210 arklio galių.
Visi „GLC“ modeliai bus komplektuojami su devynių pavarų automatinėmis pavarų dėžėmis ir keturių varančiųjų ratų sistemomis.
Pasak „Mercedes Benz“ kompanijos atstovų, priklausomai nuo pirkėjo norų, automobilis galės būti komplektuojamas su reguliuojamo kietumo amortizatoriais arba orinės pakabos komplektu.
Laikui bėgant, naujo modelio gamą papildys modifikacija su hibridine jėgaine. Kas be ko, ateityje atsiras ir „AMG“ versija.