Variklis nebus vienintelis komponentas, kurį „Mercedes-Benz“ žada pakeisti. Anksčiau su „Renault“ dyzeliniu varikliu atkeliaudavo iš 7 laipsnių, dvigubą sankabą turinti transmisija, pagaminta „Getrag“ įmonės. Tuo tarpu „Mercedes-Benz“ variklis gaus 8 laipsnių pavarų dėžę, kurios gamyba dabar vyksta Rumunijoje esančioje gamykloje.
Naujasis variklis į A ir B klasės automobilius bus pradėti montuoti dar šių metų pabaigoje, o prekyboje turėtų pasirodys sekančių metų pradžioje. Vėliau tokį patį variklį gaus ir „CLA“ modelis.
Tai jau antrasis bendras projektas iš kurio pasitraukė „Mercedes-Benz“. Anksčiau vokiečių markė nusprendė nutraukti nepelningo ir nereikšmingo „Mercedes Benz“ X klasės pikapo gamybą ir tokiu būdu konvejerio liniją atlaisvino „Renault Alaskan“ ir „Nissan Navara“ modeliams.
Verta paminėti, jog dabartinis „Mercedes-Benz“ markės vadovas Ola Källenius, regis, nėra linkęs pratęsti tolimesnio bendradarbiavimo su „Renault“, į kurią labai palankiai žiūrėjo ankstesnis vokiečių markės vadovas Dieteris Zetsche, tad labai tikėtina, jog ateityje bet kokie bendri projektai bus nutraukti.
„Daimler“ ir „Renault“ per pastarąjį dešimtmetį dirbo ties keliais projektais, kurie pradžiugino abiejų koncernų vadovus.
„Renault“ ir „Daimler“ plušo prieš „Renault Twingo“ ir „Smart ForTwo“, „Renault Kangoo“ ir „Mercedes-Benz Citan“ modelių. Galiausiai, šių dviejų kompanijų inžinieriai sukūrė 1,3 litro benzininį variklį, kuriam norisi dalinti komplimentus, tačiau panašu, jog vokiečiai nusprendė įjungti žemesnę pavarą.
„Mercedes-Benz“ nusprendė atsisakyti „Renault“ dyzelinių variklių, kurie iki šiol buvo naudojami skirtinguose bendrovės modeliuose. 1,5 litro variklis įprastai buvo randamas A, B ir „CLA“ modeliuose, bet tai nereiškia, jog „Mercedes-Benz“ ruošiasi atsisakyti dyzelių. Vietoje „Renault“ variklių „Mercedes-Benz“ pradės naudoti saviškį – „OM654q“. 2 litrų, keturių cilindrų agregatą, kuris jau dabar yra montuojamas į C klasę.
Tuo nereikėtų stebėtis, nes 2 litrų darbinio tūrio dyzelis jau dabar montuojamas į „GLA“ ir „GLB“ modelius. Šis motoras siūlomas „180d“ versijoje ir išvysto 115 arklio galių ir 280 Nm.
„Daimler“ ir „Renault“ per pastarąjį dešimtmetį dirbo ties keliais projektais, kurie pradžiugino abiejų koncernų vadovus.
„Renault“ ir „Daimler“ plušo prieš „Renault Twingo“ ir „Smart ForTwo“, „Renault Kangoo“ ir „Mercedes-Benz Citan“ modelių. Galiausiai, šių dviejų kompanijų inžinieriai sukūrė 1,3 litro benzininį variklį, kuriam norisi dalinti komplimentus, tačiau panašu, jog vokiečiai nusprendė įjungti žemesnę pavarą.
„Mercedes-Benz“ nusprendė atsisakyti „Renault“ dyzelinių variklių, kurie iki šiol buvo naudojami skirtinguose bendrovės modeliuose. 1,5 litro variklis įprastai buvo randamas A, B ir „CLA“ modeliuose, bet tai nereiškia, jog „Mercedes-Benz“ ruošiasi atsisakyti dyzelių. Vietoje „Renault“ variklių „Mercedes-Benz“ pradės naudoti saviškį – „OM654q“. 2 litrų, keturių cilindrų agregatą, kuris jau dabar yra montuojamas į C klasę.
Tuo nereikėtų stebėtis, nes 2 litrų darbinio tūrio dyzelis jau dabar montuojamas į „GLA“ ir „GLB“ modelius. Šis motoras siūlomas „180d“ versijoje ir išvysto 115 arklio galių ir 280 Nm.