• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po to, kai patys greičiausi „Taikos dragų“ dalyvių automobiliai „išrūkė“ kelis kartus brangesnius super-automobilius, išvykdami iš „Nemuno žiedo“ jie pasakė - „Mes dar sugrįšime“. Praėjus kelioms savaitėms po grumtynių tarp „Ferrari 458 Italia“ ir bombomis pravardžiuojamų „Taikos dragų“ dalyvių automobilių, į vienintelę lenktynių trasą Lietuvoje sugrįžo ne vienas, bet keletas egzotiškų, super-automobilių klubo narių.
Dar prieš prasidedant „Taikos dragų“ varžyboms į „Nemuno žiedą“ atkeliavo „Audi RS7“, „Mercedes Benz AMG GT“ ir „Porsche 911“. Kiekvieno automobilio ratus suka galingos jėgainės, kurios leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 3 - 4 sekundes ir pasiekti didesni nei 300 km/val. maksimalų greitį. Tačiau tai dar ne viskas. Visi trys automobiliai turi išmanias startavimo sistemas, kurių pagalba daugiau kaip 100 tūkst. kainuojantys modeliai iš vietos šauna kaip ką tik iš pistoleto paleista kulka.

Po to, kai patys greičiausi „Taikos dragų“ dalyvių automobiliai „išrūkė“ kelis kartus brangesnius super-automobilius, išvykdami iš „Nemuno žiedo“ jie pasakė - „Mes dar sugrįšime“. Praėjus kelioms savaitėms po grumtynių tarp „Ferrari 458 Italia“ ir bombomis pravardžiuojamų „Taikos dragų“ dalyvių automobilių, į vienintelę lenktynių trasą Lietuvoje sugrįžo ne vienas, bet keletas egzotiškų, super-automobilių klubo narių.
Dar prieš prasidedant „Taikos dragų“ varžyboms į „Nemuno žiedą“ atkeliavo „Audi RS7“, „Mercedes Benz AMG GT“ ir „Porsche 911“. Kiekvieno automobilio ratus suka galingos jėgainės, kurios leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 3 - 4 sekundes ir pasiekti didesni nei 300 km/val. maksimalų greitį. Tačiau tai dar ne viskas. Visi trys automobiliai turi išmanias startavimo sistemas, kurių pagalba daugiau kaip 100 tūkst. kainuojantys modeliai iš vietos šauna kaip ką tik iš pistoleto paleista kulka.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DSC_7521


Taigi, kaip super-automobiliams sekėsi šį kartą? Tiesą sakant - prastai. Tiek „Audi RS7“, tiek „Mercedes Benz AMG GT“, tiek „Porsche 911“ nesugebėjo įveikti greičiausių „Taikos dragų“ dalyvių automobilių. Nors keliuose važiavimuose brangūs super-automobiliai mynė kuklesniems bolidams ant kulnų, tačiau to neužteko. Netradicinio ilgio traukos lenktynių trasa parodė, jog didesnį pranašumą trumpoje atkarpoje turi lietuviškieji bolidai.
Po nelabai ilgai trukusių super-automobilių grumtynių į trasą išvažiavo kuklesnį, žemiškesni automobiliai, kurie visą vakarą laukė kada galės užvesti savo eržilus ir paspausti akceleratoriaus pedalą.

REKLAMA

DSC_7399


Vakar įvykusiose varžybose dalyvių vairuojamų automobilių amplitudė buvo kaip niekada įvairi. Prie starto linijos savo jėgas traukos lenktynėse panoro išbandyti per šešiasdešimt dalyvių, kurių rankose buvo įvairiausių automobilių vairai. Pradedant rusišku „ZAZ“ ir baigiant žemo profilio padangomis apautais „BMW“ markės „visureigiais“.
Visgi, lenktynės nebuvo vienintelė „Taikos dragų“ pramoga. Antrą kartą iš eilės į „Nemuno žiedą“ atvyko gausus būrys ištobulintų automobilių šeimininkai, kurie dalyvavo „Show Off“ parodoje.
Šį kartą „Taikos dragų“ metu buvo galima išbandyti unikalią paslaugą. Nuolatinis „Taikos dragų“ dalyvis suteikdavo galimybę būti pavėžintam visiškai nauju „BMW M5“ automobiliu, kurio jėgainė išspaudžia 560 arklio galių.

GALERIJA


Nuotraukų autorius - Laurynas Simonavčius

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų