Socialinėje paskyroje medikas pasipiktino e. sveikatos veikimu – norint prisijungti prie sistemos ir priimti pacientus, išmetamas pranešimas: „Klaida atidarant komponentą“.
Medikas tikino, kad trikdžiai buvo pastebimi jau valandą.
Tuo metu „Registrų centro“ atstovas spaudai Mindaugas Samkus paaiškino, kad tam tikri nesklandumai gali atsirasti dėl didelės apkrovos pandeminiu laikotarpiu.
„Trumpalaikių trikdžių, klaidų gali pasitaikyti, bet jie turbūt trunka neilgai.
Kuomet yra didelis srautas dėl covido ir paties duomenų apkrovimo, sistema veikia lėčiau. Galbūt gali būti lokalūs trikdžiai“, – pastebėjo pašnekovas.
Naujienų portalas tv3.lt primena, kad dar vasarą po Vilniuje vykusios liūties, trūkus vamzdžiui, buvo užpilta Registrų centro serverinė. Dėl to buvo sutrikusi daugelio įmonės valdomų sistemų veikla. Vėliau sistema buvo atkurta.