Toks pareiškimas gali pasirodyti keistas, mat savaitgalį vykusiose lenktynėse būtent „McLaren“ pilotas L.Norrisas buvo vienintelis varžovas labai stipriai neatsilikęs nuo lenktynes laimėjusio M.Verstappeno. Britas nuo pasaulio čempiono atsiliko vos 8 sekundėmis, kai tuo tarpu kiti Formulės 1 pilotai buvo atsilikę daugiau nei 30 sekundžių.
Komandos vadovas pripažįsta, jog nepaisant džiuginančių šio sezono pasiekimų ir fakto, jog „McLaren“ tapo nuosekliausia „Red Bull“ varžove, padangų nusidėvėjimo rodikliai yra silpnoji „McLaren“ vieta.
„Pastebėjome, jog važiuodami su naujomis padangomis galime varžytis su „Red Bull“ komanda. Bet tik kai padangos pradeda rimčiau dėvėtis, netrukus pastebime kaip „Red Bull“ įsiveržia į priekį“, – atskleidė „McLaren“ vadovas.
„Ten, kur, mūsų nuomone, yra didžiausias skirtumas, šiuo metu negalima padaryti atitinkamų, reikšmingų pakeitimų“, – pridūrė jis.
„Įdiegus bolido atnaujinimus Singapūre pastebėjome akivaizdžiai sumažėjusią padangų degradaciją, tačiau nepakankamai, jog galėtume konkuruoti su „Red Bull“ fiksuojamais rodikliais“.
Vis dėlto, „McLaren“ vadovas buvo nustebęs su kokiais iššūkiais susiduria „Ferrari“ ir „Mercedes“ ekipų vairuotojai.
„Nesame tikri kodėl taip atsitiko. Tai buvo netikėta, nes paprastai tokiose sudėtingose sąlygose labai gerai pasirodo „Mercedes“, – savo įžvalgomis dalijasi A.Stella.