Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šie metai buvo labai dėkingi naujos kartos superautomobilių gerbėjams. 2013 metų pradžioje automanų širdys galėjo spurdėti ne dėl vieno, bet dėl keletos egzotiškų ir kvapą gniaužiančių automobilių. Vienas iš jų - „Mclaren P1“.
Britiškas hibridinis automobilis legendinę Niurburgringo trasą sugebėjo įveikti mažiau negu 7 minutes. Tokiu pačiu pasiekimu gali pasigirti ir „Porscshe 918 Spyder“, kuris trasą įveikė per 6 minutes ir 57 sekundes. Tačiau neoficialūs šaltiniai tikina, kad naujasis „Mclaren“ kūrinys šią trasą įveikia per 6 minutes ir 47 sekundes naudodamas bendro naudojimo keliams skirtas padangas. Tuo tarpu, jeigu užmautume „Slick“ tipo padangas, rato įveikimo laikas sumažės iki 6 minučių ir 33 sekundžių.
Tačiau kodėl britai nenori oficialiai paskelbti rato įveikimo laiko? Pasak vienos „Mclaren“ atstovybės, britai laukia kada italai į Niurburgringą atvyks su „La'Ferrari“. Italams paskelbus savo rato įveikimo laiką, britai stengsis jį pagerinti.
Šie metai buvo labai dėkingi naujos kartos superautomobilių gerbėjams. 2013 metų pradžioje automanų širdys galėjo spurdėti ne dėl vieno, bet dėl keletos egzotiškų ir kvapą gniaužiančių automobilių. Vienas iš jų - „Mclaren P1“.
Britiškas hibridinis automobilis legendinę Niurburgringo trasą sugebėjo įveikti mažiau negu 7 minutes. Tokiu pačiu pasiekimu gali pasigirti ir „Porscshe 918 Spyder“, kuris trasą įveikė per 6 minutes ir 57 sekundes. Tačiau neoficialūs šaltiniai tikina, kad naujasis „Mclaren“ kūrinys šią trasą įveikia per 6 minutes ir 47 sekundes naudodamas bendro naudojimo keliams skirtas padangas. Tuo tarpu, jeigu užmautume „Slick“ tipo padangas, rato įveikimo laikas sumažės iki 6 minučių ir 33 sekundžių.
Tačiau kodėl britai nenori oficialiai paskelbti rato įveikimo laiko? Pasak vienos „Mclaren“ atstovybės, britai laukia kada italai į Niurburgringą atvyks su „La'Ferrari“. Italams paskelbus savo rato įveikimo laiką, britai stengsis jį pagerinti.