Teigiama, kad vienas įmonės akcininkų jau seniai buvo nepatenkintas Martino Whitmarsho darbu, ypač kalbant apie ekipą, ir ne kartą bandė sugrįžti vadovauti su valdybos parama. Tačiau šią įtikinti jam esą pavyko tik po labai nesėkmingo „McLaren“ 2013 m. F-1 sezono, kai šios pilotai nei karto neužlipo ant apdovanojimų pakylos. Druskos ant žaizdos užbėrė ir tai, kad nebuvo rasta pamaina išėjusiai pagrindinei rėmėjai „Vodafone“.
Pats R. Dennisas, rašoma, asmeniškai kasdien vadovauti komandai tikrai nebetrokšta ir dabar svarsto, ką daryti su M. Whitmarshu. Šio perspektyvos neatrodo daug žadančiai – nors naujasis–senasis grupės vadovas ir gali nuspręsti jo šio neliesti, apsiribodamas didesniu kišimusi į ekipos reikalus, labiau tikėtinu laikomas „Formulės-1“ padalinio vadovo keitimas.
Čia puikiu momentu idealiai tiktų „Mercedes“ po praėjusio sezono palikęs Rossas Brawnas – britas šiuo metu kaip tik iš esmės sėdi be darbo. Garsus specialistas jau anksčiau buvo siejamas su „McLaren“, o dabar tie gandai pasiekė bene patį aukščiausia lygmenį. Šis patrauklus ir variklius ekipai nuo 2015 m. tieksiančiai „Honda“, kuri anksčiau perviliojo inžinierių iš „Ferrari“ vadovauti savo valdytai ekipai. Į pagalbą stotų, pranešama, ir dabartinis „Red Bull“ vyriausiasis aerodinamikos specialistas, dešiniojo Adriano Newey ranka, Peteris Prodromou.
Dar viena svarbi galima permainų dedamoji – šiuo metu „Ferrari“ atstovaujantis Fernando Alonso. Ispanas jau kuris laikas garsiai siejamas su sugrįžimu į „McLaren“, iš kurios, beje, pabėgo po konflikto su tuo pačiu R. Dennisu. Nors šis ir grįžta į grupės vadovo postą, atsiribojimas nuo komandos ir naujas šios bosas – pavyzdžiui, tas pats R. Brawnas – dukart „Formulės-1“ čempionui gali tapti pakankamu kompromisu sugrįžti antram etapui ekipoje.