• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol „McLaren“ vardu pavadinta Formulės 1 komanda bando susidoroti su automobilių sporto arenoje iškilusiais iššūkiais, bendro naudojimo keliams skirtų automobilių divizijos inžinieriai kepa naujus modelius kaip karštas bandeles.
Šį kartą „McLaren“ sportinių automobilių sezoną nusprendė pradėti su „McLaren 765LT“ – išlengvintu, agresyviau atrodančiais aerodinaminiais elementais padabintu modeliu, kuris taikosi į „Ferrari 488 Pista“.

Kol „McLaren“ vardu pavadinta Formulės 1 komanda bando susidoroti su automobilių sporto arenoje iškilusiais iššūkiais, bendro naudojimo keliams skirtų automobilių divizijos inžinieriai kepa naujus modelius kaip karštas bandeles.
Šį kartą „McLaren“ sportinių automobilių sezoną nusprendė pradėti su „McLaren 765LT“ – išlengvintu, agresyviau atrodančiais aerodinaminiais elementais padabintu modeliu, kuris taikosi į „Ferrari 488 Pista“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Kaip ir kiekvienas „LT“ serijos modelis, taip ir „765LT“ pasižymi inžineriniais sprendimais, kurie anksčiau buvo panaudoti „McLaren Senna“. Ir nors tai – didžiulį įspūdį keliantis faktas, tačiau su „765LT“ bendrovė siekia pademonstruoti ko iš britų galima tikėtis ateityje.
Šalia galinės ašies sumontuotas 4 litrų, 8 cilindrų variklis gavo kaltinius stūmoklius ir trijų sluoksnių variklio galvos tarpinę bei papildomą kuro siurblį – komponentus, kuriuos „McLaren“ inžinieriai panaudojo „Senna“ modelyje.

REKLAMA

Sportinis McLaren 765LT


Britai taip pat įdiegė naują variklio valdymo programą bei sumontavo naują, iš titano pagamintą išmetimo sistemą, kuri „765LT“ modelyje esančiam varikliui padėjo pasiekti 765 arklio galias ir 800 Nm sukimo momentą.
Dėmesio sulaukė ir dvigubą sankabą turinti pavarų dėže. Pakoreguoti pavarų perdavimo skaičiai leido pagerinti automobilio dinamiką. Bent jau „McLaren“ teigimu, automobilio akceleracija pagerėjo 15 procentų, tad tai reiškia, jog dabar „765LT “iki 100 km/val. spurtuos vos per 2,7 sekundės, o 200 km/val. greitį pasieks per nerealiai skambančias 7,2 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA

Sportinis McLaren 765LT


Daugiau energijos ir azarto turintis variklis buvo suderintas su naujais pakabos elementais. Dabar automobilis pūpsos 5 milimetrais arčiau važiuojamosios dalies, priekinių ratų tarpvėžė tapo 6 milimetrais platesnė, o standartines spyruokles pakeitė gerokai standesni analogai.
Vis dėlto, patį didžiausią vaidmenį šiame automobilyje atlieka aerodinaminiai elementai. Priekinėje dalyje buvo sumontuotas ilgesnis priekinis buferio pažeminimas, milžiniškas galinis difuzorius bei fiksuoto pasvyrimo kampo neturintis galinis spoileris, kuris padėjo prispaudžiamąją jėgą padidinti net 25 procentais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sportinis McLaren 765LT


Pasvyrimo kampą keičiantis spoileris taip pat ženkliai prisideda prie variklio aušinimo. Tam tikru kampu jis padeda efektyviau pašalinti karštą orą iš variklio skyriaus ir tokiu būdu padeda varikliui dirbti optimaliu režimu.
Paskutiniu ir itin reikšmingu pakeitimu galima laikyti „Pirelli Zero Trofeo R“ padangas bei kaltinius ratlankius, kurie padėjo atsikratyti 22 kilogramų viršsvorio. Apskritai, naujas „McLaren“ modelis sveria tik 1229 kilogramus.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų