Japonų kompanija „Mazda“ į Ženevos automobilių parodą žada atvežti kompaktišką miesto visureigį „Minagi“. Tai jau antrasis šios kompanijos automobilis sukurtas pagal firmos dizaino koncepciją „KODO“. Taip pat šis automobilis bus aprūpintas „Mazda“ ekologinių inovacijų technologijų kompleksu „SKYACTIV“.
„SKYACTIV“ linijai priklausys naujas benzininis motoras su tiesioginiu kuro įpurškimu, 2,2 litro darbo tūrio 175 a.g. dyzelinis motoras, taip pat naujos mechaninės ir automatinės pavarų dėžės. Kaip teigia „Mazda“ inžinieriai, šie inovatyvūs varikliai ir technologijos leis iki 2015 metų bent 30 proc. sumažinti CO2 emisiją ir tiek pat padidinti automobilių taupumą.
Japonų inžinieriai teigia, kad automatinė transmisija „SKYACTIVE-Drive“ savyje suderins įprasto „automato“, variatoriaus ir „DSG“ tipo transmisijos savybes. „Mazda“ specialistai teigia, kad ji leis sutaupyti apie 7 proc. kuro. Tuo tarpu mechaninėje pavarų dėžėje bus ženkliai sumažinta trintis, teigiama, kad pavaras čia bus galima perjunginėti greitai, kaip sportiniame automobilyje.
Teigiama, kad šio automobilio kėbulas bus 8 proc. lengvesnis ir 30 proc. standesnis nei daugelyje analogų. Daugiau techninių detalių „Mazda“ dar neskelbia. Taip pat nežinoma, kada planuojama pradėti iš koncepcinio modelio evoliucionavusio modelio serijinę gamybą.