• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šio mėnesio pradžioje automobilių gamintoja „Mazda“ paskelbė apie naujos kartos variklių „Skyactiv-X“ pasirodymą. Tuomet gamintojas teigė, jog naujos kartos benzininiai varikliai bus diegiami į visus „Mazda“ lengvuosius modelius nuo 2019 metų.
„Skyactive-X“ - tai pirmasis komercinis benzininis galios agregatas, degiojo mišinio uždegimui kameroje naudojantis ne žvakės kibirkštį, o didžiulio slėgio sukeltą degiojo mišinio temperatūros šuolio efektą. Toks principas sutinkamas dyzeliniuose varikliuose.
„Mazda“ patentuota degimo technologija vadinasi „Spark Controlled Compression Ignition“. Varikliai, naudojantys šią technologiją, vienu metu išnaudos tiek benzininių, tiek dyzelinių variklių privalumus – gebės pasiekti didelį našumą, akceleraciją ir galią bei tuo pat metu daryti daug mažesnį poveikį aplinkai.
„Skyactive-X“ varikliuose kartu derinami slėginis degimas bei turbokompresorius leis reikšmingai pagerinti degalų ekonomiją. O taip pat – pasiekti išskirtinius našumo rodiklius. Palyginus su „Skyactive-G“ benzininiais varikliais, naujieji generuos nuo 10 iki 30 proc. didesnį sukimo momentą. Pagal degalų ekonomiją būsimieji „Mazda Skyactive-X““ varikliai prilygs ir netgi viršys naujausių „„Skyactive-D““ dyzelinių variklių degalų naudojimo efektyvumą.
Sprendžiant iš įrašo, kuris pasirodė Jungtinių Valstijų patentų biuro puslapyje, japoniškų automobilių gamintojos inžinieriai pastaruoju metu plušo ties dar vienu nauju variklio dizainu. Jis nuo tradicinių „Skyactive“ benzininių ar dyzelinių motorų skiriasi tuo, jog jis bus komplektuojamas su dvejomis tradicinėmis turbinomis ir elektriniu kompresoriumi. Tai puikiai matyti brėžinyje.

Šio mėnesio pradžioje automobilių gamintoja „Mazda“ paskelbė apie naujos kartos variklių „Skyactiv-X“ pasirodymą. Tuomet gamintojas teigė, jog naujos kartos benzininiai varikliai bus diegiami į visus „Mazda“ lengvuosius modelius nuo 2019 metų.
„Skyactive-X“ - tai pirmasis komercinis benzininis galios agregatas, degiojo mišinio uždegimui kameroje naudojantis ne žvakės kibirkštį, o didžiulio slėgio sukeltą degiojo mišinio temperatūros šuolio efektą. Toks principas sutinkamas dyzeliniuose varikliuose.
„Mazda“ patentuota degimo technologija vadinasi „Spark Controlled Compression Ignition“. Varikliai, naudojantys šią technologiją, vienu metu išnaudos tiek benzininių, tiek dyzelinių variklių privalumus – gebės pasiekti didelį našumą, akceleraciją ir galią bei tuo pat metu daryti daug mažesnį poveikį aplinkai.
„Skyactive-X“ varikliuose kartu derinami slėginis degimas bei turbokompresorius leis reikšmingai pagerinti degalų ekonomiją. O taip pat – pasiekti išskirtinius našumo rodiklius. Palyginus su „Skyactive-G“ benzininiais varikliais, naujieji generuos nuo 10 iki 30 proc. didesnį sukimo momentą. Pagal degalų ekonomiją būsimieji „Mazda Skyactive-X““ varikliai prilygs ir netgi viršys naujausių „„Skyactive-D““ dyzelinių variklių degalų naudojimo efektyvumą.
Sprendžiant iš įrašo, kuris pasirodė Jungtinių Valstijų patentų biuro puslapyje, japoniškų automobilių gamintojos inžinieriai pastaruoju metu plušo ties dar vienu nauju variklio dizainu. Jis nuo tradicinių „Skyactive“ benzininių ar dyzelinių motorų skiriasi tuo, jog jis bus komplektuojamas su dvejomis tradicinėmis turbinomis ir elektriniu kompresoriumi. Tai puikiai matyti brėžinyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mazda



Mazda 1


 
Patentų biure pateiktuose dokumentuose rašoma, jog elektrinis kompresorius padidins variklio eiklumą ir gyvybingumą jam dirbant žemesniuose sūkiuose, o dvejos turbinos pradės švilpauti aukštesniuose sūkiuose.
Dokumentuose taip pat rašoma, jog naujo dizaino variklis bus naudojamas automobiliuose su galinių varančiųjų ratų pavara. Pažvelgus į dabartinę modelių gamą, „Mazda MX-5“ yra vienintelis modelis, kuris iš gamyklos turėdamas galinius varančiuosius ratus. Nors tai nėra įrodymas, jog sekanti „Mazda MX-5“ karta naudos šį motorą, tačiau tai iš dalies patvirtina „Mazda“ kompanijos norą turėti galingą ir dinamišką modelį, kuris galbūt užimtų tarpinę vietą tarp „MX-5“ ir ateityje pasirodysiančio „RX“.
Dokumentus apie naują „Mazda“ motorą galite peržiūrėti
ČIA.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų