Nors Japonijos automobilių pramonė pakankamai jauna, tačiau šio amžiaus pradžioje jau galima šnekėti apie galutinai susiformavusį šios šalies dizainerių braižą. Tai patvirtina konceptas „Mazda Shinari“, reprezentuojantis „Kodo“ pakraipos stilistinę mokyklą. „Kodo“ išvertus iš japonų kalbos reiškia „judėjimo dvasią“.
Šis konceptas neįsivaizduojamas be jo kūrėjo. Dabar pagrindiniu kompanijos „Mazda“ stilistu tapo Ikuio Maeda. O jo tėvas Matasaburo Maeda kadaise brėžė legendinio „Mazda RX-7“ kėbulo linijas. Tai itin svari detalė. Anksčiau tik Italijoje automobilių dizainas galėjo būti šeimyninis, iš kartos į kartą pereinantis verslas. Dabar šios tendencijos nesvetimos ir Japonijai. Beje, Ikuio Maedai stojus prie kompanijos stilistų laivo vairo įrodinėti, kad jis nėra prastesnis už tėvą jau neteks. Ikuio jau pasižymėjo sukurdamas įsimintiną „Mazda RX-8“.
Žmogus, kurio tėvo namuose sakę gerdavo į svečius atkeliavę tokie meistrai, kaip Marcello Gandini ir Giorgetto Giurgiaro, dabar skelbia sekančią „Mazda“ dizaino stadiją. Pirma naujojo kompanijos dizainerių vado iliustracija- konceptas „Mazda Shinari“. Tai tiesiog apie naujoves pranešantis šauklys. Jis neriedės nuo konvejerio, didžiulio sedano su link galinės ašies pastumta salono erdve, nuolaidžiu stogu būdingu kupe, japonų koncernas tikrai negamins. Tačiau toks naujų vėjų šauklys tikrai nepasimes pasaulio automobilių parodų erdvėse.