• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šis drago varžyboms paruoštas automobilis ypatingas ne tik dėl didžiulės turbinos, tačiau ir dėl savo variklio, kuris leidžia RX-7 ketvirtį mylios įveikti per mažiau nei aštuonias sekundes.
Po kapotu slypi ne didžiulis aštuonių cilindrų agregatas, bet mažytis - 1.3 litro rotorinis variklis. Taip, vos 1.3 litro rotorinis variklis, kuris po gausių patobulinimų išvysto daugiau arklio galių negu kuris nors Ferrari (Išskyrus La'Ferrari).
Už video dėkojame Arnoldui.

Šis drago varžyboms paruoštas automobilis ypatingas ne tik dėl didžiulės turbinos, tačiau ir dėl savo variklio, kuris leidžia RX-7 ketvirtį mylios įveikti per mažiau nei aštuonias sekundes.
Po kapotu slypi ne didžiulis aštuonių cilindrų agregatas, bet mažytis - 1.3 litro rotorinis variklis. Taip, vos 1.3 litro rotorinis variklis, kuris po gausių patobulinimų išvysto daugiau arklio galių negu kuris nors Ferrari (Išskyrus La'Ferrari).
Už video dėkojame Arnoldui.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų