Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šis drago varžyboms paruoštas automobilis ypatingas ne tik dėl didžiulės turbinos, tačiau ir dėl savo variklio, kuris leidžia RX-7 ketvirtį mylios įveikti per mažiau nei aštuonias sekundes.
Po kapotu slypi ne didžiulis aštuonių cilindrų agregatas, bet mažytis - 1.3 litro rotorinis variklis. Taip, vos 1.3 litro rotorinis variklis, kuris po gausių patobulinimų išvysto daugiau arklio galių negu kuris nors Ferrari (Išskyrus La'Ferrari).
Už video dėkojame Arnoldui.
Šis drago varžyboms paruoštas automobilis ypatingas ne tik dėl didžiulės turbinos, tačiau ir dėl savo variklio, kuris leidžia RX-7 ketvirtį mylios įveikti per mažiau nei aštuonias sekundes.
Po kapotu slypi ne didžiulis aštuonių cilindrų agregatas, bet mažytis - 1.3 litro rotorinis variklis. Taip, vos 1.3 litro rotorinis variklis, kuris po gausių patobulinimų išvysto daugiau arklio galių negu kuris nors Ferrari (Išskyrus La'Ferrari).
Už video dėkojame Arnoldui.