Baterijoms pasiekus kritinį lygį, į pagalbą atkeliaus rotorinis variklis, kuris padės išlaikyti tokį patį baterijų energijos lygį arba sugebės jas netgi įkrauti.
Nepaisant visuotinės elektrifikacijos, Japonijos automobilių gamintojos vadovai yra įsitikinę, jog vidaus degimo variklis, kol kas, yra pati geriausia ir tinkamiausia jėgainė lengviesiems automobiliams.
„Mazda“ šiuo metu turi užsibrėžusi tikslą – nuo 2010 iki 2030 metų sumažinti gaminamų automobilių emisijas 50 procentų, o iki 2050 – net 90 procentų.
Japonijos automobilių gamintoja – „Mazda“, yra vienas iš nedaugelio gamintojų, kuris propaguoja atmosferinius variklius.
„Mazda“ inžinieriai ir vadovai ne vieną kartą yra sakę, jog atmosferinių variklių tobulinimas suteikia daugiau naudos negu visuotinis variklio tūrio mažinimas ir sraigės užkabinimas.
Japonijos gamintojos atstovai šiandien paskelbė, jog rotorinis variklis sugrįžta į masinę gamybą. Skirtumas tik tas, jog rotorinis variklis bus naudojamas artimiausioje ateityje pasirodysiančiuose „Mazda“ elektromobiliuose. Jis bus naudojamas kaip nuvažiuojamą atstumą padidinantis generatorius.
Japonijos automobilių gamintoja – „Mazda“, yra vienas iš nedaugelio gamintojų, kuris propaguoja atmosferinius variklius.
„Mazda“ inžinieriai ir vadovai ne vieną kartą yra sakę, jog atmosferinių variklių tobulinimas suteikia daugiau naudos negu visuotinis variklio tūrio mažinimas ir sraigės užkabinimas.
Japonijos gamintojos atstovai šiandien paskelbė, jog rotorinis variklis sugrįžta į masinę gamybą. Skirtumas tik tas, jog rotorinis variklis bus naudojamas artimiausioje ateityje pasirodysiančiuose „Mazda“ elektromobiliuose. Jis bus naudojamas kaip nuvažiuojamą atstumą padidinantis generatorius.