Dizainas – svarbi prekių ženklo dalis
Nors visi automobiliai panašėja ir internete vis dažniau pasirodo pašiepiančių paveikslėlių, kuriuose skirtingų gamintojų modeliai atrodo tarsi būtų artimi giminaičiai, „
Mazda“ dizaineriai išlaiko savitą dizaino kalbą ir griežtai jos laikosi. Kurdama naująjį modelį įmonė laikėsi „Kodo“ dizaino filosofijos, kuri pirmą kartą visuomenei buvo pristatyta prieš dešimtmetį kartu su
CX-5.
Automobilio išorė pasižymi galinga ir dinamiška forma – tvirtos priekinės grotelės, ilgas variklio gaubtas ir sutrumpintas galinės dalies siluetas leido išlaikyti „Kodo“ dizaino linijas ir pabrėžti, kad šis SUV kurtas lyg galiniais ratais varomas sportiškas rodsteris.
Įkraunamasis hibridas ir dideli varikliai
Turbūt jau nieko nestebina tai, kad siūlomas modelis turi įkraunamojo hibrido sistemą – automobilyje sumontuota 17,8 kWh talpos baterija bei 129 kW galios elektrinis motoras, o tai leidžia vien elektra, neviršijant 100 km/val., nuvažiuoti iki 63 kilometrų. Daugeliui nuostabą gali kelti japonų pasirinkimas nemažinti variklio tūrio – ši hibridinė sistema poruojama su 2,5 litro darbinio tūrio keturių cilindrų „Skyactiv-G“ technologijos varikliu.
Tai kol kas pati galingiausia gatvėms skirta „Mazda“ Europoje – bendra hibridinės sistemos galia siekia 327 arklio galias ir net 500 Nm. Tai leidžia dideliam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 5,8 sekundės, o prireikus be problemų vilkti didelę priekabą. Beje, visuose
CX-60 galia į visus keturis varomuosius ratus perduodama per 8 pavarų automatinę pavarų dėžę, kurią sukūrė ir gamina pati „Mazda“.
Pasak inžinierių, jie nesėdi rankų sudėję ir toliau ieško būdų, kaip padidinti vidaus degimo variklių našumą. Nors siūloma hibridinė sistema pasižymi didele galia ir ypač gerais ekonominiais rodikliais (vos 1,5 l/100 km pagal WLTP), CX-60 vėliau bus galima įsigyti ir su naujos kartos 3 litrų 6 cilindrų benzininiu „e-Skyactiv X“ varikliu bei 3,3 litro darbinio tūrio „Skyactiv-D“ dyzeliniu varikliu. Dėl ištobulintos itin didelio tikslumo įpurškimo sistemos bei specialios formos degimo kameros šių variklių šiluminis efektyvumas gali siekti net iki 40 proc.
Prisitaikančios ir padedančios technologijos
„Jinba-ittai“ – taip įmonė „Mazda“ vadina pojūtį, kurį siekia suteikti vairuotojams kurdama naujus automobilius, tad ji pažėrė naujovių ir technologijų dalyje. Pavyzdžiui, užtenka įvesti savo ūgį ir automobilis pats parinks tinkamiausią sėdynių bei vairo padėtį.
Tiesa, jeigu ji netenkina, vairuotojas gali pats pasikoreguoti: automobilis padėtį įsimins ir parinks ją kiekvieną kartą įlipus. Tai itin patogu, jeigu mašiną vairuoja keli žmonės – vos įsėdus speciali sistema atpažins vairuotoją iš jo veido ir nustatys visas jo mėgstamas funkcijas: nuo sėdynių ar klimato iki mėgstamos radijo stoties ar spidometro ekrano parinkčių.
Taip pat automobilyje įdiegtos belaidės „Android Auto“ bei „Apple CarPlay“ sistemos. Jos atvaizduojamos 12,3 colio įstrižainės centriniame ekrane. Melomanams skirta 12 garsiakalbių „Bose“ garso sistema, kurioje pritaikyta triukšmo kompensavimo technologija.
Užsisakyti galima jau dabar
Pagal europiečių užgaidas kurtas „Mazda“ visureigis Lietuvoje šiuo metu siūlomas tik su iš tinko įkraunamo hibrido versija.
Ypatingai mažą CO2 emisiją užtikrinantis modelis Lietuvoje kainuos nuo 49 990 eurų, su „Exclusive-Line“ įrangos lygiu.
Patį ištaigingiausią „Takumi“ įrangos lygį turintis modelis kainuos nuo 53 990 eurų.