Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių gamintoja „Mazda“, prieš porą mėnesių paskelbė intriguojančią naujieną. Japonijoje įsikūręs gamintojas pristatė naujos kartos „Skyactiv-X“ benzininį variklį, kuris efektyvumu nenusileidžia dyzeliniams motorams, bet tuo pačiu į atmosferą išmeta benzininiams varikliams būdingą CO2 kiekį.
Tai pirmasis komercinis benzininis galios agregatas, degiojo mišinio uždegimui kameroje naudojantis ne žvakės kibirkštį, o didžiulio slėgio sukeltą degiojo mišinio temperatūros šuolio efektą. Toks principas sutinkamas dyzeliniuose varikliuose.
„Mazda“ patentuota degimo technologija vadinasi „Spark Controlled Compression Ignition“. Varikliai, naudojantys šią technologiją, vienu metu išnaudos tiek benzininių, tiek dyzelinių variklių privalumus – gebės pasiekti didelį našumą, akceleraciją ir galią bei tuo pat metu daryti daug mažesnį poveikį aplinkai.
„Skyactiv-X“ varikliuose kartu derinami slėginis degimas bei turbokompresorius leis reikšmingai pagerinti degalų ekonomiją. O taip pat – pasiekti išskirtinius našumo rodiklius. Palyginus su „Skyactiv-G“ benzininiais varikliais, naujieji generuos nuo 10 iki 30 proc. didesnį sukimo momentą. Pagal degalų ekonomiją būsimieji „Mazda „Skyactiv-X“ “ varikliai prilygs ir netgi viršys naujausių „„Skyactiv-D“ dyzelinių variklių degalų naudojimo efektyvumą.
Naujos kartos motoras į masinei gamybai skirtą modelį bus sumontuotas ne anksčiau kaip 2019 metais. Iki tol turėsime laukti ir tikėtis, jog „Mazda“ inžinierių triūsas bus vertas dėmesio ir galbūt sulauksime rimtesnio proveržio vidaus degimo variklių srityje.
O dabar kviečiame pažiūrėti kaip veikia naujasis „Mazda“ kūrinys ir kokius pranašumus jis turi prieš tradicinį benzininį arba dyzelinį motorą.
Automobilių gamintoja „Mazda“, prieš porą mėnesių paskelbė intriguojančią naujieną. Japonijoje įsikūręs gamintojas pristatė naujos kartos „Skyactiv-X“ benzininį variklį, kuris efektyvumu nenusileidžia dyzeliniams motorams, bet tuo pačiu į atmosferą išmeta benzininiams varikliams būdingą CO2 kiekį.
Tai pirmasis komercinis benzininis galios agregatas, degiojo mišinio uždegimui kameroje naudojantis ne žvakės kibirkštį, o didžiulio slėgio sukeltą degiojo mišinio temperatūros šuolio efektą. Toks principas sutinkamas dyzeliniuose varikliuose.
„Mazda“ patentuota degimo technologija vadinasi „Spark Controlled Compression Ignition“. Varikliai, naudojantys šią technologiją, vienu metu išnaudos tiek benzininių, tiek dyzelinių variklių privalumus – gebės pasiekti didelį našumą, akceleraciją ir galią bei tuo pat metu daryti daug mažesnį poveikį aplinkai.
„Skyactiv-X“ varikliuose kartu derinami slėginis degimas bei turbokompresorius leis reikšmingai pagerinti degalų ekonomiją. O taip pat – pasiekti išskirtinius našumo rodiklius. Palyginus su „Skyactiv-G“ benzininiais varikliais, naujieji generuos nuo 10 iki 30 proc. didesnį sukimo momentą. Pagal degalų ekonomiją būsimieji „Mazda „Skyactiv-X“ “ varikliai prilygs ir netgi viršys naujausių „„Skyactiv-D“ dyzelinių variklių degalų naudojimo efektyvumą.
Naujos kartos motoras į masinei gamybai skirtą modelį bus sumontuotas ne anksčiau kaip 2019 metais. Iki tol turėsime laukti ir tikėtis, jog „Mazda“ inžinierių triūsas bus vertas dėmesio ir galbūt sulauksime rimtesnio proveržio vidaus degimo variklių srityje.
O dabar kviečiame pažiūrėti kaip veikia naujasis „Mazda“ kūrinys ir kokius pranašumus jis turi prieš tradicinį benzininį arba dyzelinį motorą.