Mirties siena buvo sukurta motociklams tam, kad nutrūktgalviai vairuotojai galėtų įtikinamai pademonstruoti publikai, kaip veikia išcentrinė jėga. Visgi naujausiame reklaminiame vaizdo klipe norėdami pavaizduoti savo miesto hečbeko sportiškumą ir universalumą tokiam bandomajam važiavimui paleido „Mazda“ konstruktoriai.
Už vairo sėdus patyrusiam vienos seniausių pasaulyje „Demon Drome“ mirties sienų organizuojamų pramoginių renginių vairuotojui Dave'ui „Dynomite“ Seymourui automobiliukas išsilaikė ant sienos maždaug 8 ratus. Tam, kad toks triukas taptų įmanomas, „Mazda“ teko šiek tiek perdaryti automobilį: padidinus prošvaisą hečbekas priekiniu dešiniuoju ratu sugebėjo „užsikabinti“ už apatinės sienos briaunos ir galiausiai užlipti aukštyn.
D. Seymouras vairuodamas „Mazda 2“ sugebėjo pakilti iki vienos vidurio ir išlaikyti maždaug 50 km/h greitį tuo metu patirdamas apytiksliai 2,5 g dydžio perkrovas. Vėliau „Dynomite“ pravarde žinomam kaskadininkui teko saugiau nusileisti nuo vertikalaus ant horizontalaus paviršiaus ir padaryti tai neapverčiant automobilio. Kad tai pavyktų, jis turėjo išlaikyti pastovų spaudimą akceleratoriaus pedalui ir pamažu sukti vairą į kairę.
Britanijos kaskadininkų grupė „Demon Drome“ kiekvieną vasarą rengia turus po Europą, pasirodydami ir tokiuose automobilių festivaliuose kaip „Goodwood Revival“.
Siūlome pažiūrėti, kaip „Mazda 2“ suko ratus mirties siena: