• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Beveik kiekviena Vakarų Europos šalis turėjo savo tautos automobilį. Vokietija turėjo „Volkswagen Beetle“, Prancūzija turėjo „Citroen 2CV“, Italija turėjo „Fiat Panda“, o britai turėjo „MINI“. Kelis dešimtmečius be didelių pakeitimų gamintas automobilis iki šiol visame pasaulyje turi gausų gerbėjų būrį, kuris kasmet sugeba pritraukti naujų pasekėjų.
Klasikinis „MINI“ hečbekas mėgstamas ir tarp užkietėjusių automanų, kurie mėgsta savo garažuose konstruoti netradicinius projektus. Nors „MINI“ + variklio swap'as nėra didžiulė naujiena, tačiau šis projektas yra vertas dėmesio dėl išbaigtumo.

Beveik kiekviena Vakarų Europos šalis turėjo savo tautos automobilį. Vokietija turėjo „Volkswagen Beetle“, Prancūzija turėjo „Citroen 2CV“, Italija turėjo „Fiat Panda“, o britai turėjo „MINI“. Kelis dešimtmečius be didelių pakeitimų gamintas automobilis iki šiol visame pasaulyje turi gausų gerbėjų būrį, kuris kasmet sugeba pritraukti naujų pasekėjų.
Klasikinis „MINI“ hečbekas mėgstamas ir tarp užkietėjusių automanų, kurie mėgsta savo garažuose konstruoti netradicinius projektus. Nors „MINI“ + variklio swap'as nėra didžiulė naujiena, tačiau šis projektas yra vertas dėmesio dėl išbaigtumo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DLEDMV-Mini-Swap-B18C-01


Kai automanams kildavo minčių į „MINI“ sumontuoti kitą variklį, daugelis nuspręsdavo naują motorą montuoti ne priekyje, bet gale arba per vidurį. Dažniausiai taip buvo daroma dėl noro pagerinti valdymo savybes ir svorio paskirstymą tarp ašių. Tačiau šis „MINI“ savininkas pasirinko kitą kelią.
Vietoj to, kad naująjį motorą sumontuotų už priekinių sėdynių, šis automanas „Honda B18C“ benzininį agregatą sumontavo ten kur jam ir vieta - priekyje, virš priekinės ašies.

REKLAMA

DLEDMV-Mini-Swap-B18C-08


Būdamas „Honda“ variklių specialistu, anapus didžiulio vandenyno gyvenantis automanas į garažą atkeliavusį „Honda B18C“ aprūpino keliais „skaniais“ komponentais. Į „Integra Type R“ montuojamas motoras gavo naujus stūmoklius, vožtuvus, kuro padavimo sistemą, tarpinį suslėgto oro aušintuvą ir „Hondata S300“ variklio valdymo kompiuterį.
Projekto autoriaus teigimu, atsinaujinęs „Honda“ motoras dabar išvysto maždaug 230 - 240 arklio galių. Kadangi automobilis sveria maždaug 600 kilogramų, galite tik įsivaizduoti kaip greitai jis įsibėgėja iki 100 km/val. ir kaip žvitriai jis sugeba įveikti posūkius.

DLEDMV-Mini-Swap-B18C-03

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų