Kai automanams kildavo minčių į „MINI“ sumontuoti kitą variklį, daugelis nuspręsdavo naują motorą montuoti ne priekyje, bet gale arba per vidurį. Dažniausiai taip buvo daroma dėl noro pagerinti valdymo savybes ir svorio paskirstymą tarp ašių. Tačiau šis „MINI“ savininkas pasirinko kitą kelią.
Vietoj to, kad naująjį motorą sumontuotų už priekinių sėdynių, šis automanas „Honda B18C“ benzininį agregatą sumontavo ten kur jam ir vieta - priekyje, virš priekinės ašies.
Būdamas „Honda“ variklių specialistu, anapus didžiulio vandenyno gyvenantis automanas į garažą atkeliavusį „Honda B18C“ aprūpino keliais „skaniais“ komponentais. Į „Integra Type R“ montuojamas motoras gavo naujus stūmoklius, vožtuvus, kuro padavimo sistemą, tarpinį suslėgto oro aušintuvą ir „Hondata S300“ variklio valdymo kompiuterį.
Projekto autoriaus teigimu, atsinaujinęs „Honda“ motoras dabar išvysto maždaug 230 - 240 arklio galių. Kadangi automobilis sveria maždaug 600 kilogramų, galite tik įsivaizduoti kaip greitai jis įsibėgėja iki 100 km/val. ir kaip žvitriai jis sugeba įveikti posūkius.