Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Švedijoje gyvenančių automanų išradingumu buvom sužavėti ne vieną kartą. Šalyje, kurioje visi mėgsta standartinius automobilius paversti tikrais žvėrimis, štai šis Volvo dragsteris niekuo neišsiskiria iš kitų. Tačiau, jeigu šį bolidą pamatytume Lietuvoje ar kitose Europos šalyse, nuo jo akių neatitrauktų nevienas automanas.
Taigi, ką mes žinome apie šį Volvo C70? Tiksliau - automobilį, kuris kadaise buvo Volvo C70, nes dabar šis dragsteris su juo neturi beveik nieko bendro.
Apie Volvo penkių cilindrų benzininį variklį girdėjome labai daug įvairiausių atsiliepimų, tačiau dar neteko matyti 2,4 litro Volvo inžinierių sukurto agregato, kuris išvystų 1377 arklio galias. Tiesa, galia ant ratų siekia net 1203 AG ir 1040 NM. Praradimai minimalūs.
Bus įdomu pasižiūrėti kaip šiam žvėriukui seksis Švedijos drago čempionate.
Švedijoje gyvenančių automanų išradingumu buvom sužavėti ne vieną kartą. Šalyje, kurioje visi mėgsta standartinius automobilius paversti tikrais žvėrimis, štai šis Volvo dragsteris niekuo neišsiskiria iš kitų. Tačiau, jeigu šį bolidą pamatytume Lietuvoje ar kitose Europos šalyse, nuo jo akių neatitrauktų nevienas automanas.
Taigi, ką mes žinome apie šį Volvo C70? Tiksliau - automobilį, kuris kadaise buvo Volvo C70, nes dabar šis dragsteris su juo neturi beveik nieko bendro.
Apie Volvo penkių cilindrų benzininį variklį girdėjome labai daug įvairiausių atsiliepimų, tačiau dar neteko matyti 2,4 litro Volvo inžinierių sukurto agregato, kuris išvystų 1377 arklio galias. Tiesa, galia ant ratų siekia net 1203 AG ir 1040 NM. Praradimai minimalūs.
Bus įdomu pasižiūrėti kaip šiam žvėriukui seksis Švedijos drago čempionate.