Žvalgybą internete pradėjęs prekybos tinklas „Maxima" kol kas neskuba skelbti, kada plačiajai visuomenei duris atvers jos pirmoji parduotuvė internete, mat abejojama, ar ši veikla bus rentabili, rašo „Verslo žinios".
Pasak Renatos Saulytės, UAB „Maxima LT" atstovės, „kol kas neturime kuo pasigirti". Rugpjūčio pradžioje 5 000-iams specialiai atrinktų savo lojalumo programos „Ačiū" dalyvių „Maxima" pasiūlė išbandyti parduotuvę internete, tačiau, R. Saulytės tikinimu, sprendimas dėl projekto ateities kol kas nepriimtas.
Pasak jos, per tris mėnesius užsakyta per 20 000 vnt. prekių, tačiau tai sudaro tik 0,01 proc. bendros viso tinklo trijų mėnesių apyvartos, taigi rezultatai nebuvo labai įspūdingi.
Statistikos departamento duomenimis, apsipirkimas internete pastaraisiais metais pastebimai populiarėja. 2007 m. prekybos internetu ir paštu apyvarta Lietuvoje siekė 33,8 mln. litų, pernai - 106,1 mln. litų, šiemet per devynis mėnesius - 10 mln. litų.