• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugiau nei 1,3 mln. pirkėjų sutaupė virš 8,2 mln. eurų pirkiniams, rinkdamiesi prekes, kurių kainos reguliariai yra tikrinamos didžiuosiuose Lenkijos prekybos centruose, o Lietuvos prekybos tinkle atitinkamai mažinamos. Suskaičiuota, kad tokiu būdu kiekvienas pirkėjas vidutiniškai sutaupė apie 5,6 euro. Tokius rezultatus atskleidžia lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, praėjus metams nuo kampanijos „Mažos kainos garantija. Patikrinta Lenkijoje“ pradžios.

22

Daugiau nei 1,3 mln. pirkėjų sutaupė virš 8,2 mln. eurų pirkiniams, rinkdamiesi prekes, kurių kainos reguliariai yra tikrinamos didžiuosiuose Lenkijos prekybos centruose, o Lietuvos prekybos tinkle atitinkamai mažinamos. Suskaičiuota, kad tokiu būdu kiekvienas pirkėjas vidutiniškai sutaupė apie 5,6 euro. Tokius rezultatus atskleidžia lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, praėjus metams nuo kampanijos „Mažos kainos garantija. Patikrinta Lenkijoje“ pradžios.

REKLAMA

Išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad Lietuvos prekybininkai taip įrodė, jog sėkmingam apsipirkimui vykti į Lenkiją nebūtina.

„Ilgiau nei metus reguliariai tikriname daugiau nei tūkstančio būtiniausių prekių kainas savo ir kitų didžiųjų tinklų parduotuvėse Lietuvoje. Mūsų specialistai ėmėsi tikrinti ir Lenkijoje veikiančių prekybos milžinų „Biedronka“, „Tesco“, „Lidl“ bei „Kaufland“ siūlomų produktų kainas, ir pagal tai mažinti jas Lietuvoje. Šiandien matome, kad tokį mūsų žingsnį klientai įvertino teigiamai. Daugiau nei 1,3 mln. pirkėjų per metus bent kartą nusipirko prekę už sumažintą kainą, o bendrai visi sutaupė per 8 mln. eurų. Vis dažniau mūsų parduotuves aplankantys pirkėjai yra rodiklis, jog siūlydami gerą kainą galime sėkmingai konkuruoti ne tik su Lietuvos, bet ir su Lenkijos prekybos tinklais“, - sako prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

REKLAMA
REKLAMA

Populiariausios kampanijos prekės buvo pienas, cukrus, gazuotas ir negazuotas stalo vanduo, majonezas, kiaulienos dešrelės, saulėgrąžų aliejus, malta kava, gazuoti gėrimai ir marinuoti agurkai.

REKLAMA

„Kai kurių kampanijos prekių populiarumą lemia ir sezoniškumas. Pavyzdžiui, gegužę buvo poilsiui gamtoje, išvykoms tinkamos prekės. O per didžiąsias metų šventes – Kalėdas ir Velykas, taigi gruodį ir balandį – pirkėjai rinkosi kiek kitokias, tradiciniam šventiniam stalui labiau būdingas prekes“, - sako V. Drulienė.

Šiltuoju metų sezonu pirkėjai už sumažintą kainą daugiausiai pirko šviežią vištieną ir kiaulieną, šaltai rūkytas dešras, konservuotus burokėlius, baltų ilgagrūdžių ryžių kruopas, gazuotus gėrimus ir negazuotą vandenį, smulkų baltą cukrų. O šventiniais laikotarpiai iš Lenkijoje stebimų, o Lietuvoje atitinkamai piginamų prekių populiariausios buvo majonezas, kečupas, konservuoti agurkai ir kukurūzai, skumbrės konservai, kava, taip pat šviežia kiauliena – artėjant Kalėdoms, o kalakutiena – Velykoms.

REKLAMA
REKLAMA

„Maxima“ dalinasi ir „Mažos kainos garantija“ rezultatais. Pranešime spaudai teigiama, kad nuo praėjusių metų vasario pabaigos, „Maximos“ pirkėjai dėl šios kampanijos sutaupė 18,5 mln. eurų. Beveik po 13 eurų vidutiniškai sutaupė kiekvienas iš 1,3 mln. pirkėjų, kurie per metus pirko bent vieną šios kampanijos prekę.

Pricer.lt atliko savo tyrimą

Su portalu tv3.lt susisiekęs vienas iš Pricer.lt projekto kūrėjų Arūnas Vizickas pasidalino abejonėmis dėl prekybos tinklo „Maxima“ skelbtos informacijos apie mažų kainų garantijas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

A. Vizickas pasidalijo savo nuomone ir surinkta medžiaga.

„Maxima“ dalinasi ir „Mažos kainos garantija“ rezultatais. Pranešime spaudai teigiama, kad nuo praėjusių metų vasario pabaigos, „Maximos“ pirkėjai dėl šios kampanijos sutaupė 18,5 mln. eurų. Beveik po 13 eurų vidutiniškai sutaupė kiekvienas iš 1,3 mln. pirkėjų, kurie per metus pirko bent vieną šios kampanijos prekę.“ Būtų labai naudinga gauti pateiktų sumų – „Maximos“ pirkėjai dėl šios kampanijos sutaupė 18,5 mln. eurų.“ – pagrindimą, nes Pricer.lt komandos surinkta informacija kelia daug klausimų bei abejonių dėl „Maxima“ „mažos kainos garantijos“ kompanijos naudingumo pirkėjams.

REKLAMA

A. Vizickas kėlė klausimą, kodėl kiti prekybos tinklai nededa ženklo „maža kaina“, juk jų siūlomos kainos ir „Maxima“ mažos kainos garantijos“ kainos yra vienodos?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų