Bent jau taip galima spręsti iš Lietuvos prekių ženklų duomenų bazės, kurioje birželio 12 d. registruotas prekės ženklas „Maxima express“. Naujo ženklo savininke nurodoma bendrovė „Franmax“.
Prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė leido suprasti, kad bendrovė svarsto naujo formato parduotuvių galimybę:
„Keičiantis gyventojų poreikiams ir didėjant tempui siekiame, jog kiekvienas pirkėjas galėtų apsipirkti greitai ir patogiai, tad visada svarstome įvairias parduotuvių formatų galimybes. Konkretūs sprendimai nėra priimti, dėl to apie naujų parduotuvių atsiradimą kalbėti dar yra anksti. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kurios yra įsikūrusios ne tik didžiuosiuose, bet ir mažuosiuose miestuose“, – protalui tv3.lt komentavo direktorė.
Kai kurie specialistai lietuvišką „Maxima“ prekybos tinklą lygina su pasauliniu tinklu „Tesco“. Be didžiulių prekybos centrų su gausiu pasirinkimu, jis turi ir mažyčių parduotuvių „Tesco Express“.
„Maxima LT“ skelbia šiuo metu turinti apie 250 parduotuvių, kurios pagal dydį žymimos vienu arba keliais „X“. Kasdien jose aptarnaujama apie 550 tūkst. klientų.
Praėjusiais metais prekybos tinklo pajamos siekė 1,638 mlrd. eurų.
„Sodros“ duomenimis, šiuo metu „Maxima LT“ turi 14,8 tūkst. darbuotojų. Jų atlyginimų vidurkis 941 euras, o mediana – 818 eurų neatskaičius mokesčių.
Tai reiškia, kad viena pusė įmonės darbuotojų uždirba maždaug 547 eurus į rankas, o kitos pusės darbuotojų algos šią sumą viršija.