• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybos tinklo programėlė šią savaitę švenčia 3 metų gimtadienį. Dėl to vasario 17–23 dienomis programėlę naudojantys pirkėjai gaus papildomų dovanų – į „Ačiū“ paskyros sąskaitą sugrįš 3 kartus daugiau „Maximos“ pinigų, praneša bendrovė.

Prekybos tinklo programėlė šią savaitę švenčia 3 metų gimtadienį. Dėl to vasario 17–23 dienomis programėlę naudojantys pirkėjai gaus papildomų dovanų – į „Ačiū“ paskyros sąskaitą sugrįš 3 kartus daugiau „Maximos“ pinigų, praneša bendrovė.

REKLAMA

Paprastai „Ačiū“ programos dalyviams už pirkinius suteikiama pinigų, kurių vertė siekia 1 proc. apsipirkimo sumos, o akcijos metu grįš 3 proc. Taigi, vienam apsipirkimui išleidus 100 eurų, kito metu bus galima panaudoti 3 „Maxima“ pinigus.

„Dauguma pirkėjų mūsų programėlę sutiko labai palankiai, atsisiuntimų skaičius viršija 300 tūkstančių, o naujų vartotojų prisijungia kasdien.

Programėlę ypač pamėgo didžiųjų šalies miestų: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių gyventojai, savo atsiliepimuose teigiantys, kad dabar turi patogų apsipirkimo įrankį ir kelionę į parduotuvę gali planuoti lengviau, nes iš karto mato nuolaidas ir specialius pasiūlymus“, – pranešime cituojama „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

REKLAMA
REKLAMA

Dalis lojalumo programos dalyvių pripažįsta, kad jau visiškai atsisakė plastikinės „Ačiū“ kortelės. 

E. Dapkienė sutinka – kuo daugiau klientų naudoja tik programėlę, tuo daugiau asmeninių pasiūlymų ir įvairiausiu nuolaidų jie gauna kiekvieno apsipirkimo metu.

REKLAMA

Klientai esą įvertino ir dar vieną naują galimybę apsipirkti tvariau – naudojantis programėle atsisakyti popierinių kvitų.

Kartą programėlėje pasirinkę gamtai draugišką sprendimą, pirkdami savitarnos kasoje „Maximos“ klientai kvitą gauna elektroniniu paštu. Per savaitę nuo naujovės pristatymo, šia funkcija pasinaudojo ir spausdintų čekių atsisakė beveik 20 tūkst. pirkėjų.

Kiekvieno prekybininko tikslas yra didesnės pajamos ir pelnas. Siūlydami įvairias lojalumo programas jie siekia „prisirišti“ pirkėją, kad jis dažniau sugrįžtų į parduotuvę ir išleistų daugiau pinigų.

„Ačiū“, kaip ir kitos panašios programos, renka nemažai pirkėjų duomenų – ką, kur, kada, už kiek jie perka ir pan. Ši informacija padeda pasiūlyti tai, ką pirkėjai bus linkę labiau pirkti ir didinti prekybininkų pajamas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų