Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Po ilgos pertraukos turbininiai motorai sugrįžo į Formulės 1 bolidus, tačiau kitaip negu anksčiau naudoti agregatai, kurie spjaudėsi ugnimi, skleidė beprotiškai nuostabų garsą ir skatino visus Formulės 1 lenktynininkus spausti iki „dugno“, šiuolaikinė Formulė 1 yra truputėlį kitokia.
Nors naujieji V6 turbininiai motorai yra technologiniai stebuklai, tačiau jie tikrai neprilygsta savo protėviams, kurie turėjo aštuonis ar dešimt cilindrų. Galbūt nereikėtų jų lyginti, bet pradėjus apie tai kalbėti, galima pradėti diskusiją - Kuris variklis skamba geriau?
Mums atrodo, kad suradome patį geriausią, nuostabiausią ir įspūdingiausią variklį, kuris kada nors buvo montuojamas į Formulės 1 bolidus. Susipažinkite su Matra MS11
Siūlome jums pasiklausykit kaip skamba trijų litrų, dvylikos cilindrų monstras, kurį sukūrė Cosworth specialistai.
Po ilgos pertraukos turbininiai motorai sugrįžo į Formulės 1 bolidus, tačiau kitaip negu anksčiau naudoti agregatai, kurie spjaudėsi ugnimi, skleidė beprotiškai nuostabų garsą ir skatino visus Formulės 1 lenktynininkus spausti iki „dugno“, šiuolaikinė Formulė 1 yra truputėlį kitokia.
Nors naujieji V6 turbininiai motorai yra technologiniai stebuklai, tačiau jie tikrai neprilygsta savo protėviams, kurie turėjo aštuonis ar dešimt cilindrų. Galbūt nereikėtų jų lyginti, bet pradėjus apie tai kalbėti, galima pradėti diskusiją - Kuris variklis skamba geriau?
Mums atrodo, kad suradome patį geriausią, nuostabiausią ir įspūdingiausią variklį, kuris kada nors buvo montuojamas į Formulės 1 bolidus. Susipažinkite su Matra MS11
Siūlome jums pasiklausykit kaip skamba trijų litrų, dvylikos cilindrų monstras, kurį sukūrė Cosworth specialistai.