„Maserati Auge“ buvo sukurtas tam, jog galėtų praplėsti ir taip kuklią modelių gamą. Pasak projekto iniciatoriaus ir vadovo, Gioacchino Acampora, automobilis buvo sukurtas tam, jog ilgamečiai „Maserati“ klientai galėtų „Auge“ naudoti kiekvieną dieną. Kelionėms į darbą, kelionėms į parduotuves, kelionėms į mokyklą.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Maserati Auge“ buvo sukurtas ant „Quattroporte“ platformos, o tai reiškė, jog į „Maserati“ automobilius nepanašus konceptas turėjo galinių varančiųjų ratų pavarą ir V8 tipo motorą.
Pasak projekto autoriaus, serijinei gamybai paruoštas modelis būtų turėjęs ne V8, o keturių cilindrų benzininį variklį su turbina, automatinę pavarų dėžę ir ne dvejas, bet keturias duris.
Vis dėlto, „Ghibli“ ir „Quattroporte“ kūrėjai labai greitai atsisakė minties pradėti „Auge“ gamybą po to, kai tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje koncepcinis modelis sulaukė daugybės kritikos strėlių.
Automobilis nėra baisus, tačiau jis neatrodo kaip grynakraujis „Maserati“ modelis. Pažvelgę į „Auge“, automobilio eksterjeras labiau primena „Mitsubishi“ arba „Mazda“ modelius, o ne Italijoje pagamintą „Maserati“.
Praėjus septyneriems metams, „Maserati“ pristatė šiek tiek patobulintą „Auge“ koncepciją, tačiau net ir antrasis bandymas sudominti potencialius klientus baigėsi fiasko. Po to „Maserati“ nesurado drąsos ir ryžto pristatyti naują kompaktiško automobilio koncepciją, kuri padėtų pritraukti mažesnes pajamas turinčius pirkėjus.