• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Maserati“ ženkliuku pažymėti automobiliai neturi nieko bendro su universalumu, praktiškumu, puikiomis kuro sąnaudomis ar mažais eksploatacijos kaštais. 
Itališkos markės automobiliai dažniausiai būna aprūpinti galingais 8 cilindrų benzininiais varikliais, kainuoja šimtus tūkstančių eurų, gali pasiekti 300 km/val. greitį, tačiau 1995 metais pristatyta koncepcija stengėsi ištempti „Maserati“ markės įvaizdį iš šiek tiek surūdijusių rėmų.

„Maserati“ ženkliuku pažymėti automobiliai neturi nieko bendro su universalumu, praktiškumu, puikiomis kuro sąnaudomis ar mažais eksploatacijos kaštais. 
Itališkos markės automobiliai dažniausiai būna aprūpinti galingais 8 cilindrų benzininiais varikliais, kainuoja šimtus tūkstančių eurų, gali pasiekti 300 km/val. greitį, tačiau 1995 metais pristatyta koncepcija stengėsi ištempti „Maserati“ markės įvaizdį iš šiek tiek surūdijusių rėmų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Maserati Auge (1)


 
„Maserati Auge“ buvo sukurtas tam, jog galėtų praplėsti ir taip kuklią modelių gamą. Pasak projekto iniciatoriaus ir vadovo, Gioacchino Acampora, automobilis buvo sukurtas tam, jog ilgamečiai „Maserati“ klientai galėtų „Auge“ naudoti kiekvieną dieną. Kelionėms į darbą, kelionėms į parduotuves, kelionėms į mokyklą.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Maserati Auge“ buvo sukurtas ant „Quattroporte“ platformos, o tai reiškė, jog į „Maserati“ automobilius nepanašus konceptas turėjo galinių varančiųjų ratų pavarą ir V8 tipo motorą.

REKLAMA

Maserati Auge (2)


Pasak projekto autoriaus, serijinei gamybai paruoštas modelis būtų turėjęs ne V8, o keturių cilindrų benzininį variklį su turbina, automatinę pavarų dėžę ir ne dvejas, bet keturias duris.
Vis dėlto, „Ghibli“ ir „Quattroporte“ kūrėjai labai greitai atsisakė minties pradėti „Auge“ gamybą po to, kai tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje koncepcinis modelis sulaukė daugybės kritikos strėlių.

REKLAMA
REKLAMA

Maserati Auge (2)


Automobilis nėra baisus, tačiau jis neatrodo kaip grynakraujis „Maserati“ modelis. Pažvelgę į „Auge“, automobilio eksterjeras labiau primena „Mitsubishi“ arba „Mazda“ modelius, o ne Italijoje pagamintą „Maserati“.
Praėjus septyneriems metams, „Maserati“ pristatė šiek tiek patobulintą „Auge“ koncepciją, tačiau net ir antrasis bandymas sudominti potencialius klientus baigėsi fiasko. Po to „Maserati“ nesurado drąsos ir ryžto pristatyti naują kompaktiško automobilio koncepciją, kuri padėtų pritraukti mažesnes pajamas turinčius pirkėjus.

Maserati Auge (3)

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų