„Juiced Games“ neseniai paskelbė apie savo naująjį žaidimą „Juiced“, kurį jau sutiko išleisti bendrovė „Acclaim“. Jis kuriamas AK, „PlayStation 2” ir „Xbox“ platformoms. Žaidimus apžvelgiančiose svetainėse šis projektas vadinamas naujuoju NFS. Nors kol kas apie šį žaidimą žinoma nedaug, kai kurie faktai padeda susidaryti aiškesnį vaizdą.
Jau aišku, jog „Juiced“ bus galima žaisti trimis režimais: „instant“, „career“ ir „multiplayer“. Pirmąjį galima pavadinti tradiciniu greito žaidimo režimu, kai žaidėjai gali išsirinkti vieną iš pateikiamų trasų bei automobilių ir pasinerti tik į lenktynes, nesiveldami į jokią užkulisinę veiklą. Karjeros režimu veiksmas užvirs ne tik lenktynių trasose, bet ir už jų ribų. Čia žaidėjams teks kovoti dėl pinigų ir pagarbos taškų, kurie padės užlipti ant aukščiausiojo lenktynių hierarchijos laiptelio. Įdomu, jog „Juiced“ žaidėjas galės pats planuoti savo kalendorių – pasirinkti tas lenktynes, kuriose norės dalyvauti. Kūrėjai tai žada įgyvendinti pateikdami specialią kalendoriaus funkciją, kurioje bus matomos ne tik lenktynių datos, bet ir prizų fondai, dalyviai, organizatoriai ir t. t. Tiesa, dalyvauti bus galima anaiptol ne kiekvienose lenktynėse - norint į jas patekti gali prireikti tam tikro kiekio pagarbos taškų ar reikiamos klasės automobilio. Kadangi lenktynes organizuoja skirtingos komandos, labai skirsis ir reikalavimai.„Juiced“ bus daugiau nei 50 originalių automobilių. Tiesa, nors juos ir rasite parduotuvėje, iš pradžių geriausiems modeliams pinigų tikrai neužteks. Beje, „Juiced Games“ kūrinyje, kaip ir „Need for Speed Underground“, žaidėjai galės keisti norimas savo automobilių dalis, priedus ar spalvą.
Dar viena intriguojanti „Juiced“ ypatybė - dalis, skirta žaisti keliese. Čia žaidėjai galės lenktyniauti vienu kompiuteriu perskirto ekrano režimu bei internete, kur ir užvirs įdomiausios kovos. Kūrėjai žada įdiegti tam tikrų komandinių elementų – žaidėjai trasose grumsis ne atskirai, o komandomis, tad nebus apsieita ir be tam tikrų strategijos žanro elementų.Kol kas nei kūrėjai, nei leidėjai informacija apie savo naująjį projektą žaidėjų nelepina, tačiau iš nuotrupų aiškėja didelės ambicijos. Ar jos pasitvirtins, pamatysime rudenį.
Kūrėjas: „Juiced Games“ (www.juicegames.com)Leidėjas: „Acclaim“ (www.acclaim.com)
„Soldiers“ – „Commandos“ ir „Hidden & Dangerous 2” derinys
„Codemasters“ neseniai paskelbė išleisianti Ukrainos bendrovėje „Best Way“ kuriamą strategiją „Soldiers: Heroes of World War II“. Nors išgirdus apibūdinimą „Antrojo pasaulinio karo laikų strategija“ dažnas pirmiausia pagalvoja apie šių žaidimų gausą, atrodo, jog „Soldiers“ negresia klono likimas.
Oficialiai naujasis projektas vadinamas realiojo laiko strategija, tačiau dėl savo taktinių elementų jis daug kuo primins žymųjį „Commandos“. „Soldiers“ žaidėjai dažnai atsidurs priešo užnugaryje, teturėdami savo dispozicijoje tris ar keturis karius. Skirtingai nuo „Commandos“, jie nebus iki dantų apsiginklavę, nepasižymės išskirtinėmis savybėmis. Pasak kūrėjų, tokiu būdu žaidėjui siekiama suteikti laisvę pačiam pasirinkti, kokio specialisto jam prireiks susiklosčiusioje situacijoje. „Soldiers“ bus daugiau nei 25 ginklų rūšys. Suteikę kariui vieną ar kitą ginkluotę, iš jo padarysite reikiamą specialistą. Tarp ginklų minimi įvairūs automatiniai ir snaiperiams skirti šautuvai, “Molotovo kokteiliai” ir pan.
Dar viena išskirtinė „Soldiers“ ypatybė – galimybė keisti kameras iš izometrinės, tipinės realiojo laiko strategijų perspektyvos į trečiojo asmens apžvalgos kampą, panašiai, kaip „Hidden & Dangerous 2“. Pasak kūrėjų, ši galimybė pravers tam tikrose situacijose, pavyzdžiui, tokiose, kur prireiks taiklumo. Žaidžiantieji trečiojo asmens perspektyva galės valdyti ne tik karį, bet ir jo ginklo taikiklį, tad ir taikytis bus galima į norimą vietą (galvą, padangą, benzino baką). Kūrėjai teigia, jog dėl kitų be priežiūros paliktų karių per daug rūpintis neteks – jie patys mokės apsiginti.
Žaidime bus ir karinių transporto priemonių – net 105. Kai kurias jų bus galima visiškai, kitas – tik iš dalies valdyti. Pavyzdžiui, vykdydami užduotį žaidėjai galės paspartinti veiksmą susodinę karius į sunkvežimį ir nuvažiavę į reikiamą vietą. O lėktuvą bus įmanoma valdyti tik iš dalies: žeme jis riedės, tačiau į orą pakilti tikriausiai nesugebės.
Vienas iš įdomiausių ir labiausiai intriguojančių žaidimo momentų – naktinės misijos. Prieš kiekvieną iš jų žaidėjai privalės atidžiai išstudijuoti žvalgų pateiktą žemėlapį, įsidėmėti visus svarbiausius objektus, pasižymėti galimus atsitraukimo kelius. Naktį, negalėdami matyti tikslaus priešo sargybos išsidėstymo, žaidėjai privalės būti itin atsargūs. Reikės išnaudoti kiekvieną galimybę išlikti nepastebėtam - kad ir griaustinį. Vos pradėjus griaudėti žaidėjai galės drąsiai įsakyti savo kariams judėti, nes perkūnija užgoš jų žingsnius.
„Soldiers“ bus trys kampanijos po 10 misijų, taip pat galimybė žaisti keliese. Tam bus sukurti keli režimai, tarp jų – ir kooperatyvusis. Komandose po 4 kovosite su kitais žaidėjais „deathmatch“ bei „king of the hill“ režimais specialiai tam sukurtuose žemėlapiuose.
Jau dabar daugelyje žaidimus apžvelgiančių svetainių giriamos ne tik „Soldiers“ naujovės ar koncepcija, bet ir labai detali žaidimo grafika. Belieka tikėtis, jog kūrėjai neužmigs ant laurų ir rinkai pateiks tokį žaidimą, kokį žada dabar. Laukti liko nedaug – iki vasaros.
Kūrėjas: „Best Way“Leidėjas: „Codemasters“ (www.codemasters.com)