Vakar Verslo žiniose nuskambėjo, kad į Baltijos šalis žengia „internetinės rinkodaros gigantas“ iš Kanados – WSI. Bendrovė aplink save buria žmogiškąjį kapitalą, kuris būtų pasirengęs konsultuoti smulkias ir vidutines įmones internetinio marketingo klausimais. Išsilaikai sertifikatą, susimoki frančizės mokestį… ir tampi e-rinkodaros asu. Bendrovės misija:
WSI Baltics will be responsible for developing a network of single unit franchisees in the Baltics and providing ongoing training and support to help them offer high quality, best in class online marketing solutions to local SMBs (Small and Medium sized businesses).
WSI skelbiasi užsiimanti Internetinu Marketingu, tačiau po tuom slypi daugybė dedamųjų. Tad kristalizuojant reikėtų pasakyti, kad WSI ištiesų užsiima internetinės rinkodaros mokymais, o įmonių konsultacijomis užsiima Petras, Jonas ir t.t., kurie perka tuos mokymus. Žmogiškąjį kapitalą WSI vilioja skambiais šūkiais:
„Discover the freedom of owning a business..“
„be a part of this great business opportunity..“
Jų tikslinė auditorija – internetinės rinkodaros profanai. Tad šūkis „we simplify the Internet“ yra labai tinkamas. Pastebėkite, pirmajame iš žemiau pateikiamų video ant stalo guli knygos iš serijos „Internetinė rinkodara žaliems“. Tokia auditorija jaučia, jog gauna vertę – koncentruotą medžiagą apie PPC, el. pašto kampanijų organizavimą, analizę, … Įdomi jūsų nuomonė – ar lietuviams reikia tokio mokymų šaltinio ir kaip manote, ar jie būtų pasirengę už tai mokėti?
Info apie WSI tolesnei diskusijai komentaruose:
Tinklalapis Baltijos šalims: http://www.wsibaltics.com
WSI blogas: http://www.wsibaltics.com/_blog/WSI_Baltics_Blog
WSI Twitter: http://twitter.com/wsibaltics
Suprantantiems estų kalbą, keli video:
http://www.youtube.com/watch?v=zzJcdTT1_QQ&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=2cd6pim-2DM&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=lMnycV2mF1g