1950-ųjų metų stiliaus liemenėlių, kurias išgarsino Holivudo legendos Marilyn Monroe ir Jane Russell, pardavimai pasiekė aukštumas.
Šiai tendencijai neatsispyrė ir tokie mados kūrėjai kaip Louise Goldin ir Jeanas Paulas Gaultier, savitai interpretavę ją savo kolekcijose.
Įvairūs gamintojai pastebi, kad kūginių liemenėlių pardavimai, palyginus su praėjusiais metais, išaugo nuo 7 iki 33 procentų.
Johno Lewis kompanijos atstovas pastebi sąsajas su buvusiais laikais: „Praėjusį amžių moteriškų smailėjančių liemenėlių tendencija išgyveno renesansą po ekonominio sąstingio, tai liudijo drąsaus moteriškumo sugrįžimą – pasibaigus sunkiems laikams dailiosios lyties atstovės ieškojo džiaugsmo madoje ir eskapizme“.
Eleri Lynn, mados srities V&A muziejuje kuratorė, dienraščiui „Daily Mail“ pasakojo: „Smailėjančios leimenėlės pirmiausia išpopuliarėjo 1950-aisiais, po Antrojo pasaulinio karo asketizmo. Moterys ieškojo atviro moteriškumo ir prabangos, kurią įkūnijo tokios Holivudo žvaigždės kaip Jane Russel ir Marilyn Monroe. Praėjus keletui dešimtmečių stiliaus pionierė Madonna šį aksesuarą vėl grąžino į madą: jai, įkvėptas 1950-ųjų apatinių, kūgio formos liemenėlę sukūrė dizaineris Jeanas Paulas Gaultier. Tai įvyko per jos „Blonde Ambition“ turą, po 1987 metų Vostryto griūties ir 1980-ųjų pabaigos recesijos“.
Londono „One Make Up“ mados stilistė Crystal McClory pridūrė: „Kūgio formos liemenėlės, išpopuliarėjusios 1950-ais ir vėlyvaisiais 1980-ais, šią vasarą vėl sugrįžo. 2010 pavasario/vasaros mados kolekcijose garsiausi dizaineriai nutolsta nuo recesijos inspiruotos “mažiau yra daugiau“ mados ir, ekonomikai atsigaunant, pristato žaismingesnes kolekcijas. Tiek Londono dizainerė Louise Goldin, tiek legendinis Jeanas Paulas Gaultier savo vasaros kolekcijose pristato aprangos variacijas kūgio formos liemenėlių tema“.
Madonna. Senasis stilius:
Jeano Paulo Gaultier 2010 pavasario/vasaros kolekcija. (AFP/REUTERS/Scanpix nuotr.):