RS6
„Audi RS6“ universalas visuomet priklausė diskretiškų, konservatyviai atrodančių automobilių grupuotei, bet sulig naujos kartos modelio pasirodymu viskas pasikeitė.
Net ir iš gamyklos išriedėjęs universalas atrodo agresyviai, lyg būtų pasiruošęs pramušti skylę sienoje, bet net ir tai nesustabdė „Mansory“ specialistų.
„Mansory“ nusprendė, jog „RS6“ universalas privalo gauti pastebimesnį priekinį buferio pažeminimą, slenksčius bei dar agresyviau atrodantį galinį difuzorių. Sakote – negana? Tuomet pažvelkite virš bagažinės dangčio, kur slypi ne vienas, bet du spoileriai.
Sekantys eilė – variklio dinamika. Standartinis motoras šiame modelyje išvysto 600 arklio galių ir 800 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu „Mansory“ versijoje šis agregatas išspaudžia 720 arklio galių ir 1000 Nm sukimo momentą.
URUS
Superautomobilių gamintojas pagamino super-SUV. Ir panašu, jog „Mansory“ siekė, jog „super-SUV“ apibūdinime žodis „super“ būtų parašytas didžiosiomis raidėmis.
Jeigu iki šiol manėte, jog „Urus“ automobilio išvaizdai trūksta dramatiškumo ar „Lamborghini“ automobiliams būdingų priedų, „Mansory“ panoro ištaisyti šią padėtį.
Už itin „skoningai“ atrodančio galinio spoilerio ar difuzoriaus, talpinančio tris išmetimo sistemos vamzdžius slypi visureigiškos išvaizdos automobilis, kuris (įsikibkite į turėklus) turi 810 arklio galių ir 1000 Nm išvystantį motorą. Pastarasis „Urus“ suteikia velniškai džiuginančią akceleraciją – iki 100 km/val. vos per 3,3 sekundės.
CONTINENTAL
Kaip greitai eleganciją galima pakeisti į agresija? Labai greitai. Tiesiog pažvelkite į paskutinį „Mansory“ projektą.
Vietoj švelnių, aptakių kėbulo linijų gausite aštrių kampų analogus, kurie, be abejonės, buvo pagaminti iš anglies pluošto. Priekiniai bei galiniai buferiai, slenksčiai, spoileris –visa tai kardinaliai pakeitė „Bentley Continental“ kabrioleto įvaizdį.