„Mansory“ visuomet buvo viena iš tų kompanijų, kurios automobiliams suteikdavo gausybę skirtingų, retkarčiais nereikalingų, ekscentriškai atrodančių priedų. Labai dažnai „Mansory“ projektams buvo lipdomi „kas čia per beskonybė“ etiketės ir vargu ar su „Mansory P900“ tai pasikeis.
Milžiniškas visureigis dėvi masyvius 24 colių skersmens kaltinius ratlankius. Jam kompaniją palaiko dešimtys aksesuarų, pagamintų iš anglies pluošto. Nors G klasė nėra tas automobilis, su kuriuo važinėtumėte lenktynių trasoje, tačiau „Mansory“ visgi ryžosi ant stogo sumontuoti papildomus aerodinaminius elementus, kurie, vargu, ar pagerina automobilio aerodinamines savybes.
Automobilio salone esančios detalės taip pat gavo papildomų pagrąžinimų. Didžiąją dalį interjero detalių dengia rudos spalvos oda, o likusius paviršius dengia anglies pluoštas.
„Mansory“ kažkodėl nusprendė, jog variklio užvedimo mygtukas turi būti perkeltas. Dabar norint užvesti automobilio variklį, reikės pakelti akis į viršų, ištiesti ranką ir paspausti mygtuką, esantį virš galinio vaizdo veidrodėlio.
Automobilio pavadinimas sufleruoja, jog visus keturis G klasės ratus suka „Mercedes-Benz“ V8 tipo variklis. Jeigu standartinis motoras generuoja daugiau nei 570 arklio galių, tačiau „Mansory“ traukos objektas siūlys naudotis 900 arklio galių generuojančia jėgaine.
„Mansory“ sako, jog šis visureigis iki 100 km/val. įsibėgės per 3,3 sekundės, be didelio vargo pasieks 250 km/val. maksimalų greitį, tai turėtų pradžiuginti „Mansory P900“ savininkus. Visgi, didelio pajėgumo variklis užtikrins, jog sulaukę ne pačių palankiausių žvilgsnių, akimirksniu galėsite pradingti horizonte.