• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau kurį laiką „Instagram“ ir „Youtube“ erdvėse klesti vizažas. Makiažo technikų bei priemonių pristatymas, merginų (ir vaikinų) pokyčiai kelių teptukų prisilietimu – tokie vaizdo įrašai bei nuotraukos neša ne tik tūkstančius ir milijonus „patinka“, bet ir pelną.

27

Jau kurį laiką „Instagram“ ir „Youtube“ erdvėse klesti vizažas. Makiažo technikų bei priemonių pristatymas, merginų (ir vaikinų) pokyčiai kelių teptukų prisilietimu – tokie vaizdo įrašai bei nuotraukos neša ne tik tūkstančius ir milijonus „patinka“, bet ir pelną.

REKLAMA

Internetinėje erdvėje demonstruojami gabumai, o dar didesnį atlygį kartais atneša įvairių makiažo priemonių reklama. Būtent to ėmėsi ir vizažo meistrė Morifa, kuri pasirinko garsiosios Huda Kattan makiažo priemonių rinkinį. Tačiau sekėjus supykdė jos modelio pasirinkimas. Į pagalbą mama pasikvietė dukrą.

Maždaug ketverių metų mergytei ji pritvirtino netikras blakstienas, odą padengė keliais riebiais pudros sluoksniais, šešėliais pablizgino vokus, na, ir nepamiršo garsiojo veido kontūravimo.

Nors daug kas pagrimuotą mergaitę vadino tikra gražuole, malonias emocijas pralenkė negatyvios – mamos suskubta peikti už bjaurojamą natūralų vaiko grožį. Būta ir nuomonių, kad tokiu būdu vaikams įvaromi kompleksai dėl neva netobulų veido bruožų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų